۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۱۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85446307
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان توسعه می‌یابد

زنجان - ایرنا - رئیس کل دادگستری زنجان گفت: دادرسی الکترونیکی از جمله برنامه‌های ابلاغی به مراکز استانهاست که در سال جاری باید نسبت به توسعه آن اقدام شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت السلام و المسلمین علی فرجی برحق روز سه شنبه در دومین جلسه شورای مدیران دادگستری استان، افزود: در سال جاری باید برای نسبت به برگزاری دادرسی های الکترونیکی در تمامی حوزه های قضایی استان اهتمام بیشتری صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه رعایت نظم و انظباط برای انجام هر کاری مهم و ضروری است، گفت: در اجرای برنامه های ابلاغی و عملیاتی در حوزه های قضایی استان برخی عقب ماندگی ها و ضعف ها شناسایی شده است که امیدواریم با همفکری و همکاری میان همه بخش ها برای رفع آنها اقدام شود.

این مقام قضایی استان تاکید کرد: اجرای برنامه های قوه قضاییه در تشکیلات قضایی استان باید با جدیت و اهتمام بیشتر از همین ابتدای سال در دستور کار مدیران حوزه های قضایی قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه مسئولیت ها یک امانت الهی است، گفت: باید قدر این مسوولیت را بدانیم و با ارائه خدمت صادقانه به مردم و اجرای عدالت موجب جلب رضایت مردم و خداوند متعال شویم.

این مسوول، توجه به معنویت به ویژه اقامه نماز اول وقت و جماعت در تمامی حوزه قضایی را امری مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: در سال جدید توجه به معنویت و اجرای برنامه های فرهنگی برای کارکنان و خانواده آنها مورد اهتمام قرار گیرد.

وی همچنین به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در این عملیات موفقیت آمیز سیلی سختی به اسرائیل غاصب نواختند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha