تیم فوتبال بانوان ملوان توانایی قهرمانی را در لیگ برتر بانوان کشور داشت

رشت - ایرنا - مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: تیم فوتبال بانوان ملوان توانایی قهرمانی را لیگ برتر بانوان کشور داشت و دارد و امید است سال آتی در سایه رقابت های عادلانه در این لیگ بتواند جایگاه شایسته خود را کسب کند.

آرش فهمیده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا عنوان کرد: تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در رقابتهای لیگ برتر بسیار قدرتمند ظاهر شد و مقام نایب قهرمانی کشور را کسب کرد.

وی افزود: کسب مقام قهرمانی لیگ برتر بانوان دور از دسترس نبود و این پتانسیل در این تیم وجود داشت که قهرمان لیگ برتر شود زیرا کادرفنی و بازیکنان بسیار قدرتمند و زبده‌ای دارد.

وی ادامه داد: این تیم در جریان رقابت‌های لیگ برتر بانوان در بازی‌های بسیار سختی به پیروزی رسیده و نتایج درخشانی کسب کردند اما به دلیل برخی از مشکلات نتوانستند روی سکوی قهرمانی قرار گیرند.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی ابراز امیدواری کرد: سال آینده رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بانوان عادلانه‌تر برگزار شود و هر تیم که مستحق قهرمانی است روی سکوی نخست قرار گیرد و مسائل حاشیه ای به حداقل ممکن برسد.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از مشکلات در لیگ برتر بانوان همانند لیگ برتر مردان وجود داشت، عنوان کرد: امید است این مشکلات را در فصل آتی شاهد نباشیم و لیگ توام با رقابتی عادلانه‌ای در مسابقات بانوان رقم بخورد.

فهمیده در ادامه به حضور قدرتمند تیم فوتبال بانوان ملوان در رقابتهای فصل آتی اشاره و خاطرنشان کرد: به طور حتم برای فصل آتی نیز با قدرت در رقابتهای لیگ برتر حضور یافته تا عنوان قهرمانی را تصاحب کنیم.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی در ادامه با بیان اینکه تیم‌های حاضر در لیگ برتر مردان باید در رقابتهای بانوان نیز تیم داشته باشند و حضورشان در لیگ بانوان هم الزامی است، افزود: از اینرو رقابتهای فصل آتی سخت‌تر خواهد شد اما ما با تمام توان خود حضور می یابیم.

وی اظهار کرد: از سویی تیم بانوان ملوان یکی از با سابقه‌ترین تیمهای فوتبال بانوان کشور است و همانند تیم مردان طرفداران زیادی در استان دارد و امید است سال آینده بتوانیم جام قهرمانی لیگ برتر بانوان را کسب کنیم.

به گزارش ایرنا، در رقابتهای فوتبال لیگ برتر بانوان کشور ۱۰ تیم به صورت دوره ای (رفت و برگشت) در یک گروه با هم به رقابت پرداختند و در نهایت تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی با کسب ۴۳ امتیاز پس از تیم خاتون بم ۴۶ امتیازی، مقام دوم را از آن خود کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha