۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۴۷
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85446147
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نبرد سنگین مقاومت فلسطین با اشغالگران در مرکز نوار غزه

تهران-ایرنا- در یکصد و نود و سومین روز از تجاوز نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بخش های مختلف این منطقه شاهد تداوم حملات ارتش رژیم صهیونیستی بود و رزمندگان مقاومت با نظامیان این رژیم در اردوگاه النصیرات به شدت درگیر شدند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه مناطق شمالی نوار غزه ادامه دارد.

در منطقه تل السلطان واقع در غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه یک منزل بمباران شد و در نتیجه آن ۴ شهروند فلسطینی شهید و تعدادی مجروح شدند.

جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی چندین بار مناطق مختلف در شهر رفح را بمباران کردند.

اشغالگران همچنین جنوب شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه را بمباران کردند. نظامیان صهیونیست نیز از داخل خودروهای خود نیز به طور گسترده به سمت شهروندان فلسطینی در شرق شهر خان‌یونس تیراندازی کردند.

منابع خبری همچنین گزارش دادند که نیروهای اشغالگر برای ششمین روز متوالی به عملیات زمینی خود در اردوگاه النصیرات ادامه می‌دهند.

منطقه المغراقه واقع در شمال اردوگاه النصیرات نیز بمباران شد.

خبرنگار شبکه المیادین نیز امروز سه شنبه از درگیری های شدید بین رزمندگان مقاومت و نیروهای رژیم صهیونیستی در شمال اردوکاه النصیرات خبر داد.

اشغالگران در شهر بیت حانون هم مدارسی را که آوارگان در آن‌ها اسکان دارند، محاصره کردند.

وزارت بهداشت فلسطین ظهر روز دوشنبه در آخرین آمار خود اعلام کرد که شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۳ هزار و ۷۹۷ نفر و شمار زخمی ها به ۷۶ هزار و ۴۶۵ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha