پاسخ مقتدرانه ایران بر عظمت، اقتدار و شوکت جمهوری اسلامی ایران دلالت دارد

شیراز-ایرنا-امام جمعه اهل سنت مرکز دهستان چاه طوس خنج ضمن قدردانی از پاسخ موشکی مقتدرانه ایران به رژیم اسقاطیل گفت: تداوم این نوع اقدامات مبارک به نابودی اسرائیل از صحنه روزگار و بازگشت امنیت به مسجد القصی و ملت مظلوم فلسطین و غزه منجر خواهد شد.

شیخ عبدالمجید غنی پور چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: اسلام و مسلمین هیچ زمان طرفدار جنگ، نزاع، تنش،ظلم و ستم نبوده و نخواهند بود.

معاونت مجتمع علوم دینی خنج افزود: دشمنان اسلام و مسلمین در عصر کنونی به گونه‌ای ظلم و غصب می‌کنند که هر مسلمانی باید به این امر مهم توجه کرده و جلوی ظلم و ستم را بگیرند.

غنی پور ادامه داد: یکی از دشمنان مشترک امروز دنیای اسلام اسرائیل غاصب است که چندین دهه است که برادران و خواهران مسلمان فلسطینی را آواره کرده و به این ملت ظلم و ستم روا داشته است.

وی با تاکید بر اینکه همه مسلمانان جهان باید در فکر ملت مظلوم فلسطین باشند، اضافه کرد: ایران برای اولین بار بین سایر کشورهای اسلامی طی روزهای اخیر پاسخ موشکی دندان شکن به تجاوز اسرائیل به ساختمان سفارت جمهوری اسلامی در سوریه داد.

امام جمعه اهل سنت مرکز دهستان چاه طوس خنج ضمن قدردانی از سیستم نظامی کشور گفت: این پاسخ مقتدرانه ایران بر عظمت، اقتدار و شوکت جمهوری اسلامی ایران دلالت دارد و امیدواریم با تداوم این حرکات مبارک روزی بیایید که اسرائیل را از صحنه روزگار نابود و این دشمن در مرکز خودش ناامن باشد و امنیت مسجد القصی و ملت مظلوم فلسطین و غزه به آنها بازگردد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha