نماینده سبزوار در مجلس: ایران با جوانمردی از خود دفاع کرد

سبزوار- ایرنا- نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران، در اقدامی جوانمردانه و بدون استفاده از سلاح های نامتعارف، با اقتدار از منافع خود در دنیا دفاع کرده و می‌کند.

بهروز محبی نجم آبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اقدام ایران اسلامی، در پاسخ تنبیهی که به رژیم صهیونیستی داد اقدامی ترکیبی، الکترونیکی، پهپادی و موشکی بود که بعد از طوفان الاقصی حادثه ای بزرگ و مقدمه ای برای نابودی این رژیم منحوس محسوب می شود.

وی اظهار کرد: این در واقع سیلی محکمی بود که هیچ کدام از کارشناسان بین المللی و هواداران رژیم صهیونیستی به ذهن‌ و فکرشان هم نمی رسید که جمهوری اسلامی چنین برخورد قاطعی را با این رژیم سفاک انجام دهد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه این برای نخستین بار است که پاسخی چنین محکم و دقیق به رژیم صهیونیستی داده می شود، افزود: این زمینه ای شد تا جمهوری اسلامی در مقابل هر تجاوز جدیدی این اقدام را با ابعاد گسترده تر تکرار کند.

محبی نجم آبادی با اشاره به جنگ ترکیبی، الکترونیکی، پهپادی ایران در مقابله با رژیم صهیونیستی، گفت: همه دنیا و رژیم صهیونیستی می دانند که قدرت جمهوری اسلامی بسیار فراتر از آن چیزی بود که در عملیات اخیر به نمایش گذاشته شد.

نماینده ۶ شهرستان غرب خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی اگر بخواهد عقلانی عمل کند باید دیگر به تجاوزات خود خاتمه دهد و به طور قطع شرایط گذشته برای این رژیم منحوس وجود ندارد و اقتدار او در جامعه بین الملل کاملاً از بین رفته است.

محبی نجم آبادی با اظهار اینکه من این حادثه را عاملی مهم برای ارتقای امنیت ملی می دانم، افزود: جمهوری اسلامی، نیروهای مسلح و به ویژه نگاه مقتدرانه رهبر انقلاب زمینه ای فراهم کرد که یک امنیت کم‌ نظیر و تاریخی برای ملت ایران به وجود آید و این سیلی سخت نشان داد که جمهوری اسلامی در مقابل تعرض به سرزمین خود پاسخ محکم خواهد داد و اقتدار جمهوری اسلامی در جهان به نمایش درآمد.

وی اظهار داشت: پیام روشن جمهوری اسلامی در عملیات "وعده صادق" به همه متجاوزان و کسانی که منافع جمهوری اسلامی را در جهان نادیده می گیرند این بود که حتی اگر در دوردست ترین مناطق قرار گرفته باشند جمهوری اسلامی توانایی برخورد با آنها را دارد.

وی افزود: کسانی که بخواهند به جمهوری اسلامی تعرض کنند جمهوری اسلامی براساس حقوق مشروع خود و با مدلی از جنگ جوانمردانه و بدون آسیب به غیرنظامی ها، به مراکز نظامی حمله می کند.

نماینده شهرستان های غرب خراسان رضوی در مجلس ادامه داد: جمهوری اسلامی امروز یک کشور مقتدر صاحب امنیت کم نظیر است که مبدع جنگ جوانمردانه است و این وضعیت و جنگ جوانمردانه باید برای دنیا تبیین شود تا بدانند نوع تفکر، هندسه جمهوری اسلامی و مدل نگاهش به دنیا نگاه متفاوتی است و حقوق بشر به مفهوم واقعی در این مدل قابل تعریف است.

محبی نجم آبادی افزود: رژیم صهیونیستی دیگر کمتر به خود اجازه خواهد داد که به منافع جمهوری اسلامی حمله کند و این اتفاق ارزشمند تهدیدی بود که به فرصتی استثنایی تبدیل شد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی به واسطه نگاه راهبردی مقام معظم رهبری به حوزه دفاع، مبتنی بر اصل قدرتمند شدن برای بقا در روابط بین‌الملل و ایستادگی در مقابل متجاوزان در یک اقتدار تاریخی به سر می برد و قطعاً اتحاد ملی و همراهی عمومی در داخل می تواند این قدرت را تقویت کند.

منتخب مردم سبزوار برای مجلس دوازدهم با تاکید بر اینکه همه جریان های سیاسی باید در منافع ملی و مسائل مربوط به امنیت کشور همراه و هم افزا باشند تا جمهوری اسلامی به جایگاه واقعی خود برسد، افزود: در آن صورت است که جمهوریت و اسلامیت خواهد توانست هندسه جمهوری اسلامی را به عنوان یک حاکمیت مقتدر و موفق به عنوان یک الگوی ارزشمند به جهانیان معرفی کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha