۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۳۵
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85445845
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شادمانی خوافی ها از پاسخ تنبیهی سپاه به رژیم صهیونیستی+ فیلم

خواف-ایرنا- مردم شیعه و سنی خواف واقع در جنوب خراسان رضوی دوشنبه شب با به راه انداختن جشن شادی و رژه خودرویی حمایت خود از پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی را نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم خواف با در دست داشتن پرچم مقدس کشورمان و با حرکت خودرویی در خیابانهای شهرستان خواف شادمانی خود را از پاسخ قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش ایرنا اکثریت مردم شهرستان مرزی خواف از توابع استان خراسان رضوی در همسایگی کشور افغانستان اهل سنت هستند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت اهداف نظامی سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوا فضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha