۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۲۸
کد خبر: 85445723
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌های شهرک صنعتی اردبیل اختصاص یافت

اردبیل-ایرنا-مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال برای زیرسازی و بهسازی باند رفت و برگشت شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل اختصاص یافته است که هم اینک در حال پیمان سپاری این طرح به پیمانکار هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هاشم علایی روز دوشنبه در بازدید از واحد های تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی اردبیل اظهار کرد: یکی از مشکلات موجود شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، فرسودگی معابر و برخی از تاسیسات و زیرساخت‌های آن است که با گذشت زمان، مستهلک و از بین رفته و از جمله برنامه‌های اولویت دار این شرکت، بهسازی جاده دسترسی است که ضمن برآورد اعتبار لازم به زودی پس از برگزاری مراحل پیمان سپاری، این طرح عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، تلاش شده است تا بهسازی و نوسازی برخی از خیابان‌های این شهرک صنعتی انجام شود که ظرف چند سال اخیر، زیرسازی و آسفالت بیش از ۱۵ خیابان و معابر آن اجرایی و عملیاتی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل را مهمترین و بزرگترین شهرک صنعتی استان عنوان کرد:

او یادآور شد: این شهرک صنعتی با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار به عنوان قطب تولید و صنعت استان اردبیل محسوب می‌شود که بیش از ۷۰۰ قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران تاکنون منعقد شده است.

وی تصریح کرد: با بهره برداری از ۳۰۰ واحد تولیدی در این شهرک نیز شاهد ایجاد اشتغال برای هشت هزار نفر خواهیم بود.

علایی بیان کرد: حرکت در راستای تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و جلب رضایت سرمایه گذاران و رفع موانع واحدهای صنعتی، از مهمترین برنامه‌های این شرکت در سال جاری هستیم که تلاش خواهیم کرد با مشارکت واحدهای تولیدی و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن، در راستای تحقق شعار امسال و رونق تولید حرکت کنیم.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha