۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۱۲
کد خبر: 85445713
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ علیزاده نخستین طلایی ایران

۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۱۲
کد خبر: 85445713
کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ علیزاده نخستین طلایی ایران

تهران- ایرنا- ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم توانست با شکست حریف قزاقستانی خود به نشان طلای مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا دست یابد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، مسابقات کشتی قهرمانی آسیا از ۲۳ تا ۲۸ فرودین ماه در شهر بیشکک قزقیزستان در حال برگزار است که امروز در کشتی فرنگی رقابت‌های پنج وزن نخست برگزار می‌شود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم، ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر یک آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه یک بر یک از سد ماساتو سومی از ژاپن گذشت و به دیدار فینال رسید. علیزاده در فینال وزن ۸۷کیلوگرم با نتیجه ۵ بر صفر نورسلطان تورسینوف قزاق را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

همچنین در وزن ۷۷ کیلوگرم، امیر عبدی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر مقابل علی محمد ال عبوداح از عراق به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله در مصاف با آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و مدال‌های طلای جهان از قرقیزستان با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب ابراگیم ماگومدوف قهرمان آسیا از قزاقستان شد و در جایگاه پنجم قرار گرفت.

تیم ایران تاکنون در این رقابت‌ها به یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز رسیده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha