نماینده گرگان: پاسخ مشروع ایران به رژیم صهیونیستی در جهت امنیت و آرامش منطقه بود

گرگان- ایرنا- نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: پاسخ مشروع و انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی در جهت امنیت و آرامش منطقه بود.

رمضانعلی سنگدوینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دشمنان باید بدانند که سفارتخانه‌ها و اماکن دیپلماتیک به منزله حریم و خاک آن سرزمین است و مطابق عُرف و کنوانسیون‌های بین‌المللی از مصونیت و حمایت حقوقی خاص در خاک کشور میزبان برخوردار هستند.

وی بیان کرد: متاسفانه رژیم صهیونیستی به دلیل ماهیت تروریستی و بدون توجه به قوانین بین‌المللی کنسولگری ایران در سوریه را مورد تهاجم قرار داد که این اقدام با واکنش و محکومیت کشورهای جهان به غیر از آمریکا جهانخوار و برخی متحدان اروپایی‌اش همراه بود.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با صلابت تمام اعلام کرد «رژیم خبیث صهیونیستی اشتباه کرد و باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد» برای همین ما براساس قوانین بین‌المللی از حقوق و منافع کشور خود دفاع کردیم و پاسخ قاطعی به این رژیم داده‌ایم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا با تاکید بر اینکه باید این انتقام گرفته می‌شد تا درس عبرتی به رژیم صهیونیستی و حامیان داده می‌شد، افزود: البته اینها پُرروتر از این حرف‌ها هستند و اگر ما پاسخ قاطع و مشروع نمی‌دادیم، در آینده خطای دیگری می‌کردند.

وی ادامه داد: وظیفه خود می‌دانم به همه نیروهای مسلح و امنیتی و انتظامی که پاسخ قاطع دادند، خسته نباشید بگوییم.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح ما با این پاسخ قاطع به همه قدرت‌های استکباری اعلام کردند جمهوری اسلامی ایران اجازه تعددی و تجاوز به هیج قدرتی نخواهد داد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجی از خوشحالی را برای مردم ایران و حتی مردم کشورهای اسلامی منطقه که سال‌های مورد تجاوز رژیم صهیونیستی قرار دارند، شده است.

وی اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هم حمایت خود را از دلاورمردان سپاه و ارتش و نیروهای امنیتی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: پاسخ قاطع و مشروع جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی به دنیا ثابت کرد که ما به دنبال ایجاد امنیت و آرامش در منطقه و خاورمیانه هستیم، اما این رژیم کودک‌کش نه تنها دنبال برهم زدن امنیت و آرامش خاورمیانه، بلکه برهم زدن آرامش مسلمانان دنیا است.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اگر هر یک از مردم مسلمان جهان یک سطل آن بر سر رژیم صهیونیستی بریزند، آنان را سیل فرا خواهد گرفت، افزود: البته این سخنان تاکید بر همدلی، اتحاد و همنوایی همه مردم مسلمان دنیا بر علیه رژیم کودک کش صهیونیستی و آزادی قدس شریف است.

وی اضافه کرد: امروز مردم غزه و نیروی مقاوم حماس با انجام عملیات غرورآفرین و به تعبیر مقام معظم رهبری عملیات غیرقابل ترمیم طوفان الاقصی قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در جهان به چالش کشانده‌اند برای همین سران حاکم این رژیم با انجام اقدامات خبیثانه تلاش دارند از حمایت‌های آمریکا برخوردار شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha