جهیزیه ۲۲۰ زوج مددجوی بهزیستی بوشهری تامین شد

بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: جهیزیه ۲۲۰ زوج تحت پوشش بهزیستی استان به ارزش ۴۰ میلیارد ریال میلیارد ریال تأمین و تحویل شد.

به گزارش ایرنا، اکبر پورات روز دوشنبه در مراسم تجلیل تلاشگران عرصه ازدواج آسان در استان بوشهر اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم توجه و حمایت به ازدواج آسان است که در سال گذشته همزمان با میلاد حضرت علی (ع) جشن ازدواج آسان ۲۲۰ زوج تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر با عنوان وصل یار برگزار شد.

وی افزود: برای تامین این میزان جهیزیه، استانداری، شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس جنوبی، نیروگاه اتمی، اداره کل بنادر و دریانوردی و خیرین استان بوشهر مشارکت داشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: مراسم ازدواج آسان در سال جاری نیز برگزار می شود.

پورات عنوان کرد: در سال گذشته در راستای ترویج ازدواج به مناسبت‌های مختلف مراسم ازدواج آسان با همکاری خیرین و دستگاه‌های مختلف در طول سال برگزار شد و امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ازدواج آسان از تأکیدات دین مبین اسلام است و مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان در کنار تلاش خیرین و سازمان‌های مردم نهاد ضرورت دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: با توسعه فرهنگ ازدواج آسان و فراهم شدن تسهیلات لازم به دنبال گسترش روزافزون ازدواج و تشکیل خانواده در جامعه هستیم.

پورات بیان کرد: تأمین مسکن جوانان و زوج‌ها از جمله اولویت‌های استان است و دستگاه‌های مرتبط در ایجاد مسکن جوانان تلاش و نقش‌آفرینی لازم کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha