۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۳۴
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85445536
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سهم استان سمنان از حج مفرده امسال ۱۷۰ نفر تعیین شد

۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۳۴
کد خبر: 85445536
سهم استان سمنان از حج مفرده امسال ۱۷۰ نفر تعیین شد

سمنان - ایرنا - مدیر حج و زیارت استان سمنان گفت: سهم استان از فریضه حج مفرده امسال ۱۷۰ نفر و در قالب ۲ کاروان تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قدرت الله چتری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز ثبت نام عمره مفرده ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: ۲ کاروان عمره مفرده با ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به از سرگیری دوباره اعزام به عمره مفرده ۲ کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان اختصاص داده شد، بیان کرد: با توجه به شرایط ثبت‌نام کنندگان در دوره قبل یک کاروان به شرق استان جهت ثبت‌نام از زائران شهرستان‌های شاهرود و دامغان و یک کاروان به غرب استان برای متقاضیان شهرستان‌های سمنان و گرمسار اختصاص داده شده است.

این مسوول یادآور شد که در این دوره فقط از افرادی که دوره قبل در کاروان‌ها ثبت نام قطعی داشتند، به ترتیب اولویت اطلاع‌رسانی و ثبت نام به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه اعزام کاروان‌ها در هفتم و یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ انجام خواهد شد، افزود: هزینه هر فرد به صورت کاروانی ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ۴۲ میلیون تومان تعیین شده است.

مدیر حج و زیارت استان سمنان یادآور شد: فرودگاه‌های بین‌المللی شاهرود و سمنان ظرفیتی برای اعزام زائران عتبات و حج است و پیگیری می شود اگر فرودگاه‌ها آماده باشند، بتوان برای حج عمره آینده از سازمان مرکزی و شرکت‌های هواپیمایی پیگیری لازم برای استفاده از این فرودگاه های استانی صورت پذیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha