سنجش برخط میزان رضایتمندی مسافران پروازهای «هما»

۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۴۰
کد خبر: 85445520
سنجش برخط میزان رضایتمندی مسافران پروازهای «هما»

تهران- ایرنا- مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) گفت:‌ سطح رضایتمندی مسافران پروازهای هما از طریق پرسشنامه برخط ارزیابی می‌شود.

«حسام قربانعلی» امروز (دوشنبه)‌ در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: این اقدام با هدف سنجش سطح رضایتمندی مسافران از خدمات ارائه شده در پروازهای داخلی و بین‌المللی هما، به صورت روزانه انجام می‌شود.

وی بیان‌داشت: این ارزیابی با استفاده از پرسشنامه برخط از طریق ارسال پیامک به مسافران در پایان پرواز انجام می‌شود. همچنین در همه پروازهای هما همچنان برگه‌های نظرسنجی به درخواست مسافران در اختیار آنان قرار می‌گیرد تا نظرات و انتقادات خود را درج کند.

قربانعلی درباره موضوعات مورد بررسی، گفت: این نظرسنجی رضایتمندی مسافران از بخش‌های عملیاتی هما از جمله تهیه بلیت، سوار شدن به هواپیما و خدمات داخل پرواز را شامل می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی هما به رضایت مسافران از انجام پرواز به موقع در ایام فروردین ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان رضایت مسافران از انجام به موقع پرواز در فروردین ماه ۱۴۰۳ نسبت به اسفند ماه ۱۴۰۲ رشد ۲۰ درصدی داشته است.

وی اظهار داشت: میزان رضایت مسافران از سرعت عمل و دقت در باجه پذیرش مسافر، اطلاع رسانی تاخیرات، خوش‌رویی و رفتار مناسب مهمانداران، مجله داخل پروازی هما و خدمات غذایی ارائه شده در طول پرواز نسبت به مدت یاد شده از رشد قابل توجهی برخوردار است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha