ابتکار امام (ره) در نامگذاری روز ارتش نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد

شیراز- ایرنا- فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد،ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: ابتکار امام راحل (ره) در نامگذاری این روز جلو نقشه‌های بدخواهان و دشمنان انقلاب در داخل و خارج از کشور را که سعی در مخدوش کردن چهره ارتش داشتند گرفت و آنها را خنثی و نقش برآب کرد.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی، دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، افزود: اگر در آن مقطع حساس آن تدبیر و ابتکار از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی نبود شاید مسیر حرکت انقلاب هم با توجه به جنگ روانی که علیه ارتش به راه افتاده بود به سمت و سوی دیگری جهت می یافت.

وی ادامه داد: دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی پاسخ این محبت امام راحل و مردم را با فداکاری‌هایی در دوران انقلاب و دفاع مقدس تاکنون از خود به نمایش گذاشتند.


پیش بینی برنامه‌های متنوع در سالروز گرامیداشت روز ارتش
فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد، با اشاره به پیش بینی برنامه‌های متنوع گرامیداشت روز ارتش در فارس گفت: برگزاری رژه روز ارتش، تجدید پیمان با فرمانده معظم کل قوا، شهدا و مردم ولایتمدار در راستای شعار ارتش فدای ملت، اعزام تیم های پزشکی برای ارائه خدمات عمومی به مردم استان، برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری، پیاده‌روی خانوادگی و برپایی میز خدمت از جمله این برنامه‌ها است.

امیر رضایی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، فعال کردن قرارگاه محرومیت‌زدایی ارتش، فعال کردن قرارگاه زیست محیطی و غبارروبی قبور مطهر شهدا از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای گرامیداشت روز ارتش است.

وی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان نیز شاهد برگزاری بزرگداشت شهید صیاد شیرازی و همچنین برگزاری یادواره شهدا در برخی شهرستان‌های فارس بودیم.

عملیات وعده صادق اقتدار نظام را به نمایش گذاشت
فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد، با اشاره به اجرای عملیات وعده صادق از سوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: این عملیات که در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق انجام شد، اقتدار نظام اسلامی را بیش از پیش به نمایش گذاشت.

امیر رضایی افزود: اجرای این عملیات موجب شادی و غرور مردم ویژه جوانان این مرز و بوم شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha