۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۳۲
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85445329
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایران با اقتدار خود هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست

سنندج- ایرنا- امام جمعه شهر سقز گفت: ایران اسلامی با اقتدار توانست هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکند و توانمندی خود را به جهانیان نشان دهد.

ماموستا محمود ابن الخیاط روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اقدام نظامی ایران را جواب دندان شکنی به اسرائیل خواند و اظهار کرد: رژیم صهیونیستی سال هاست به نسل کشی مردم مظلوم فلسطین می پردازد و هیچ گاه به قوانین بین المللی تمکین نکرده است.

وی پاسخ سپاه پاسداران به این رژیم را بسیار معقول و در زمان مطلوب و مناسب دانست و اضافه کرد: اسرائیل در دنیا هیمنه ای برای خود ایجاد کرده بود و تصور می کرد هیچ کشوری نمی تواند به سمت به آنها تیری شلیک کند که ایران با اقتدار توانست این هیبت پوشالی را درهم شکند.

امام جمعه سقز ادامه داد: پیام این پاسخ قاطع به جهانیان این بود همگان بدانند جمهوری اسلامی ایران قدرتمند است و اسرائیل و آمریکا و دیگر کشورها نتوانند چشم طمع به خاک کشورمان داشته باشند.

ایران با اقتدار خود هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست

ماموستا ابن الخیاط با اشاره به اینکه دولت‌های اسلامی اگر اتحاد داشته باشند رژیمی هم چون اسرائیل نمی تواند اظهار وجود کند، یادآور شد: بعد از این اقدام نظامی، ایران اکنون در خاورمیانه قدرتمندتر شده است و نشان داد هر جا لازم باشد توانایی دفاع و حمله را دارد.

وی بیان کرد: پیام این پاسخ قاطع ایران، عزت و سربلندی و توانمندی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی و شکستن بی باکی و قدرت رژیم صهیونیستی در جهان است.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه - ۲۶ فروردین ماه - با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

در جریان این پاسخ تنبیهی و متقابل بیش از ۲۸۰ موشک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد که اکثر آن ها به هدف اصابت کرده است.

ایران پس از این پاسخ تنبیهی به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اگر دست از پا خطا کنند، سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha