۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85445298
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمایت سران عشایر و شیوخ شهرستان شادگان از عملیات وعده صادق

آبادان - ایرنا - سران شیوخ شادگان، پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی، عملیات غرورآفرین وعده صادق را مورد حمایت قرار دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جمعی از سران عشایر و شیوخ عرب شهرستان شادگان روز دوشنبه در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان و امام جمعه شادگان از پاسخ قاطع و بازدارنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و انتقام حمله هوایی صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری ایران حمایت کردند.

امام جمعه شادگان در این دیدار گفت: عملیات وعده صادق از جمله عملیات‌های افتخارآفرین و غرورآمیز جمهوری اسلامی با محوریت سپاه پاسداران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی بود.

حجت الاسلام عبدالرحمن منصوری اظهار کرد: به حول و قوه الهی نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس فرمان مقام معظم رهبری در پاسخ به رژیم صهیونیست، عملیات غرورآفرینی را انجام دادند و امیدواریم در آینده‌ای نه‌چندان دور نیز آزادی قدس شریف را شاهد باشیم.

وی افزود: عشایر غیور منطقه، امروز بار دیگر نشان دادند که در کنار نظام و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند.

در این دیدار تعدادی از سران عشایر در صحبتهای خود از پاسخ قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت و آن را در راستای منافع ملی دانستند.

بامداد یکشنبه هفته جاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در کشور سوریه و شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایرانی خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha