عملیات وعده صادق پاسخ به گستاخی و تجاوز رژیم صهیونیستی بود

گرگان- ایرنا- رییس مجمع نخبگان بسیجیان استان گلستان با اشاره به اینکه عملیات «وعده صادق» دفاع مشروع جمهوری اسلامی از خود بود، گفت: اقدام ایران تنبیه متجاوزی بود که به خاک ما حمله کرد.

علی‌اصغر تناور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران جزو خاک و قلمرو ایران محسوب می‌شود و حمله رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به معنای تجاوز به خاک کشورمان است لذا باید با این اقدام گستاخانه مقابله می‌کردیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره نشان داد که به دنبال برقراری صلح و آرامش در منطقه است، افزود: هر زمان که دشمنان ما را تهدید کردند راهی جز ایستادگی مقابل تهدیدها نداریم.

رییس مجمع نخبگان بسیجیان گلستان با تأکید بر اینکه‌ ایستادگی و استقلال جمهوری اسلامی در برابر دشمنان نیاز به هزینه دارد، یادآور شد: اگر در برابر تهدیدهای دشمنان منفعل باشیم و از خود دفاع نکنیم دشمنان گستاخ‌تر خواهند شد و زمانی که تهدید می‌شویم راهی جز ایستادگی و برخورد قاطع و مقتدرانه نداریم.

تناور با اشاره به توانمندی جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی گفت: در حال حاضر جمهوری اسلامی توانمندی دارد از هر نقطه‌ای که مورد تهدید قرار گرفت از داخل کشور هدف قرار دهد و به طور قطع این توانمندی مردم مظلوم منطقه را خرسند خواهد کرد

وی با بیان اینکه پاسخ مشروع و قاطع جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی باور مردم نسبت به کشورمان را بیش از پیش تقویت کرد، یادآور شد: اقدام اخیر ایران وحدت و انسجام بین مردم و گروه‌های مختلف را افزایش داد گرچه همه گروه‌ها و جریانات و تشکل‌های سیاسی برای ایران قوی و مقتدر با یکدیگر متحد و همراه هستند.

رییس مجمع نخبگان بسیجیان گلستان به کشورهای منطقه که دل در گرو آمریکا و اسرائیل دارند توصیه کرد؛ به خود بیایند و برای رسیدن به قدرت و اقتدار راه جمهوری اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

تناور گفت: آمریکا و اذنابش هم از پاسخ مشروع و قاطع ایران به مواضع رژیم صهیونیستی عبرت بگیرند و بدانند توانمندی‌های ایران اسلامی بالا است و هر زمان که مورد تهدید قرار بگیرد با کسی تعارف نخواهد کرد.

وی پاسخ قاطع و مقتدرانه ایران اسلامی به تهدیدات دشمنان را یک اقدام‌امیدبخش دانست و خاطرنشان کرد: این مسأله در دشمنان یاس و ناامیدی ایجاد کرد.

رییس مجمع نخبگان بسیجیان استان گلستان تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران جنگ‌طلب نبوده و به دنبال تهاجم نیست اما توانایی مقابله با تهدیدات دشمن در هر سطح را دارد.

تناور، نقش رسانه و فضای مجازی را در جنگ ترکیبی و شناختی دشمن بسیار مهم خواند و متذکر شد: دشمن از امروز دست به مظلوم‌نمایی و ایجاد شایعه می‌زند که در این شرایط رسانه‌ها باید با رفع شبهات و روشنگری، توطئه‌های دشمنان را ناکام بگذارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha