۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85445088
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محکومیت قاچاقچی دام در شهرستان دشت‌آزادگان

۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۵۴
کد خبر: 85445088
محکومیت قاچاقچی دام در شهرستان دشت‌آزادگان

اهواز- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان از محکومیت قاچاقچی دام به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در شهرستان دشت‌آزادگان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، مهدی طیبی دوشنبه در این خصوص بیان کرد: پرونده قاچاق ۸۰ راس گوسفند به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان دشت آزادگان رسیدگی شد.

شهرستان دشت آزادگان به واسطه داشتن مرز زمینی و آبی یکی از گذرگاه‌های قاچاق کالای استان است.


وی افزود : شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

طیبی با بیان اینکه پس از انجام مراحل قانونی جریمه متهم وصول شد اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی هویزه این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

محکومیت قاچاقچی زغال به پرداخت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان در ادامه با اشاره به محکومیت قاچاقچی زغال در شهرستان مسجد سلیمان بیان کرد: پرونده قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی مسجد سلیمان رسیدگی شد.
وی گفت: شعبه با بررسی محتوای پرونده تخلف را محرز اعلام کرده و متخلف را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
طیبی اظهار کرد: ماموران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لالی این محموله قاچاق را کشف و گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

قاچاقچی کالا به پرداخت یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال محکوم شد

طیبی تصریح کرد: همچنین پرونده قاچاق کالا شامل لوازم آشپزخانه و کالای آرایشی و بهداشتی در شعبه پنجم مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان اضافه کرد: شعبه با بررسی محتوای پرونده تخلف را محرز اعلام کرد و متخلف را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال محکوم کرد.
وی خاطرنشان کرد: در گشت تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و همراهی سربازان گمنام این محموله قاچاق از یک باب انبار کشف و گزارش به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha