عملیات "وعده صادق" موجب اقتدار ایران اسلامی شد

بجنورد-ایرنا- منتخب مردم شهرستان شیروان در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات "وعده صادق" لذت‌بخش و موجب اقتدار ایران اسلامی است و باید به این عملیات افتخار کرد.

عباس قدرتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به توسعه و پیشرفت قدرت دفاعی و نظامی ایران اسلامی اظهارکرد: ایران در جنگ تحمیلی با عراق فاقد تجهیزات بود ولی بعد از انقلاب به اقتدار رسید و در صنایع نظامی قدرت منطقه محسوب می شود.

وی افزود: دکترین نظامی و دفاعی ایران با اختراع این موشک ها به ما اقتدار منطقه ای داد و این موشک ها برای ما بازدارندگی ایجاد کرد و این همان اقتدار ملی است.

منتخب مردم شهرستان شیروان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: این حمله به معنای عبور ایران از قدرت بازدارندگی به قدرت تهاجمی نیست، ایران پیام را به تمام دنیا مخابره کرده است که از توان موشکی در دفاع از خود استفاده می کند.

وی افزود: پیام حمله موشکی ایران و تخریب بزرگترین پایگاه نظامی تل آویو برای کشورهای منطقه، آمریکا و رژیم صهیونیستی به ما نشان داد که اطلاعات نظامی ایران در سطح مناسبی قرار دارد و وجب به وجب خاک این رژیم اشغالگر را زیر نظر دارد.

قدرتی یادآور شد: این حمله پیامی بود به رژیم صهیونیستی با این مضمون که اگر شما گام دیگری علیه ایران بردارید، پاسخ ما بسیار سنگین تر خواهد بود.

وی یادآور شد: امروز نظام مقدس اسلامی به برکت انقلاب به این توانمندی رسیده که برای اولین بار از خاک ایران به رژیم جعلی صهیونیستی حمله کند که این اقدام جهادی نشان از درهم شکسته شدن همینه رژیم اسرائیل دارد و مایه افتخار است.

منتخب مردم شهرستان شیروان در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: اهمیت موضوع این است که تاکنون هیچ کشوری جرات تجاوز به خاک اسراییل را نداشته و ایران با اقتدار کامل این کار را انجام داد.

قدرتی اضافه کرد: عملیات وعده صادق ثمره هدایت‌های امامین انقلاب، ازخودگذشتگی شهدا، حضور در صحنه مردم و همراهی نیروهای مسلح است و این افتخار در سایه شدیدترین تحریم‌ها به دست آمده است.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب یکشنبه ۲۶ فروردین در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha