۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۲۴
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85444907
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه بوشهر:اقدامات نظامی ایران نشات گرفته از تفکر حسینی است

بوشهر- ایرنا- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: اقدامات نظامی جمهوری اسلامی ایران با تفکر حسینی و در راستای ارتقای سطح بازدارندگی و مقابله با دشمنان انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا ، "سردار علی رزمجو " روز دوشنبه در همایش تجلیل از خادمان موکب اربعینی عشاق الحسین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: تفکر و مکتب حسینی توسط امام خمینی (ره) با آمدن انقلاب اسلامی احیا شد و تبلور دیگری در جهان اسلام پیدا کرد.

وی افزود: مکتب امام حسین مکتبی برای دفاع از دین خدا است .

رزمجو یادآور شد: تمامی اقداماتی که در انقلاب اسلامی بر مبنای دین خدا انجام شده همگی با استفاده از ویژگی‌های حماسه حسینی است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: قدرت امت اسلامی نشات گرفته از ویژگی‌های مکتب امام حسین ( ع) است.

مسوول موکب اربعینی عشاق الحسین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز در این همایش گفت: این موکب در شهر نجف اشرف مستقر و به زائرین اربعین حسینی خدمات مختلف ارائه می دهد.

" علی سلیمانی " با بیان اینکه این موکب به مدت ۱۳ روز در شهر نجف اشرف مستقر بود تصریح کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته تلاش می‌کنیم در اربعین حسینی به بهترین شکل در این موکب خدمات مختلفی را در نجف اشرف به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) ارائه دهیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha