پیروزی ایران در عملیات وعده صادق در تاریخ ثبت شد

اراک - ایرنا - نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران در عملیات وعده صادق، توانمندی نظامی خود را به جهانیان نشان داد و این پیروزی در تاریخ ثبت خواهد شد.

«ولی‌اله بیاتی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، تجاوز به خاک ایران بود و جواب ایران به این تجاوز، با استفاده از موشک‌های نقطه زن، نشان از قدرت برتر نظامی ایران است.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا، گنبد آهنی را طراحی و ساخت و ادعا داشتند که هیچ پرنده‌ای نمی‌تواند از آن عبور کند اما در موشک باران اسرائیل توسط سپاه پاسداران، مشخص شد این استحکامات تار عنکبوتی بیش نیست.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: موشک و پهبادهای ایران با برنامه‌ریزی دقیق به اهداف از پیش تعیین شده در خاک اسرائیل اصابت کرد و نشان داد، این رژیم، شکست پذیر و متزلزل است و دیگر در دنیا حرفی برای گفتن ندارد.

وی با اشاره به وعده مقام معظم رهبری در جواب به اقدام اسرائیل ادامه داد: قبل از پاسخ ایران به اسرائیل، برخی افراد استدال داشتند که ایران، قدرت نظامی لازم برای زدن اهداف در اسرائیل را ندارد و آمریکا نسبت به حمله ایران، مقابله به مثل خواهد کرد اما همگان دیدم که در این نبرد، آمریکا عقب نشینی کرد و اسرائیل را تنها گذاشت.

بیاتی افزود: اقدام اخیر به اعتبار جهانی ایران افزود و کشورهای کوچک و حوزه خلیج فارس هم فهمیدند که جرات ندارند درباره تنب‌های کوچک و بزرگ ایران، ادعای مالکیت داشته باشند.

وی بیان کرد: اقدام ایران در عملیات وعده صادق، قدرت بازدارندگی را به ارمغان آورد و دشمنان دیگر شهامت حمله به ایران را نخواهند داشت.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: پاسخ مشروع ایران علیه رژیم غاصب اسرائیل نشان داد در هرکجای دنیا به منافع ایران تعدی شود، ایران اسلامی با قدرت به آن پاسخ دندان شکن می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

مردم غزه با مقاومت خود اسلام را ترویج دادند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha