پاسخ ایران به جنایات رژیم صهیونیستی محاسبات نظامی دنیا را به هم ریخت

شهرکرد – ایرنا – منتخب مردم لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: دفاع مشروع و پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایات‌های رژیم صهیونیستی محاسبات نظامی دنیا را به هم ریخت.

سید روح الله موسوی بیدلی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در اذهان بسیاری از ارتش‌های دنیا وجود داشت اما پاسخ قاطع و مشروع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم کودک‌کش اسرائیل قدرت تهاجمی ایران را نیز ثابت کرد.

وی اظهار داشت: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی ثابت کرد؛ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی این توانمندی را دارد اهدافی که در هر گوشه از دنیا علیه منافع ایران باشد را مورد هدف قرار دهد.

منتخب مردم لردگان، خانمیرزا و فلارد گفت: پاسخ قاطع و مشروع جمهوری اسلامی ایران به جنایت‌های رژیم صهیونیستی مطابق قوانین بین المللی و به عنوان یک دفاع مشروع به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی بارها دچار اشتباه‌های فاحشی شده و نیاز بود بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب از سوی جمهوری اسلامی ایران تنبیه شود.

موسوی بیدلی اضافه کرد: تجاوز به کنسول‌گری هر کشوری به مثابه تجاوز به خاک آن کشور است و پاسخ ایران به جنایات‌های رژیم صهیونیستی یک اقدام به جا و شجاعانه از سوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بود.

منتخب مردم لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اقدام سپاه پاسداران تنها گوشه‌ای از توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بود گفت: اگر این اقدام مدبرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام نمی‌شد رژیم صهیونیستی بیش از گذشته جری می‌شد.

وی با تاکید براینکه نیاز بود نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی گام مهم و اساسی بردارند افزود: اگر جلو این گستاخی رژیم صهیونیستی گرفته نمی‌شد احتمال اینکه دوباره دست به یک سری اقداماتی بزند وجود داشت.

موسوی بیدلی حمایت از منافع ملی، شخصیت‌ها و خاک کشور را از راهبردهای مهم نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: این پاسخ دندانشکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاثیر مهمی در امنیت ملی کشور دارد.

وی یادآور شد: این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرت نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی را به رخ کشورهای دنیا به خصوص کشورهای متخاصم بکشاند و ثابت کرد اگر دچار اشتباهی شوند مقتدرانه با آنها برخورد می‌شود.

موسوی بیدلی با اشاره به اینکه اقدام شجاعانه سپاه پاسداران پوشالی بودن گنبد آهنین را ثابت کرد گفت: عبور موشک‌های مقتدر ایران از گنبد آهنین و اصابت اهداف نظامی از قبل پیش‌بینی شده آسیب‌پذیری اسرائیل و هم پیمانان او را به دنیا ثابت کرد.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha