نماینده قزوین: عملیات وعده صادق گنبد آهنین صهیونست ها را درهم پیچید

قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات وعده صادق و اقدام تنبیهی نیروهای مسلح کشورمان علیه رژیم صهیونیستی، گنبد آهنین این رژیم را مثل تار عنکبوت درهم پیچید.

فاطمه محمدبیگی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عملیات وعده صادق با اینکه قبلا اطلاع رسانی شده بود، چنان دشمن را وحشت زده کرد که فرصت پاسخگویی به آن را نداشت و گنبد پوشالی آهنین آن نیز مثل تار عنکبوت در هم پیچید و هیمنه خودساخته رژیم غاصب صهیونستی از بین برد.

وی اضافه کرد: این اقدام تنها یک شمه کوچک و عملیاتی از سوی نیروهای مسلح کشورمان بود، چون توان نظامی ایران به دلیل وجود دانشمندان حوزه دفاعی و پشتیبانی مردم به خودکفایی رسیده تا جایی که می‌تواند یک عملیات پیچیده نظامی و ترکیبی به راه بیاندازد.

محمدبیگی تصریح کرد: این اقدام در نوع خودش بی نظیر بود و پس از سال ها تحمل، صبر و استقامت در مقابل این رژیم منحوس انجام شد که نتیجه آن شادی آزادیخواهان جهان و مردم مظلوم فلسطین و غزه و خلاصه همه مسلمانان، محرومان و مستضعفان شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پاسخ قاطع و مشروع نظام جمهوری اسلامی ایران به شکل ترکیبی، پهپادی و موشکی به خوبی توانست مواضع رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهد و اهداف مورد مورد نظرش را نیز محقق سازد.

وی ادامه داد: تنها ۵۰ درصد از موشک‌های جمهوری اسلامی مورد رهگیری قرار گرفت، در حالی که تمام اهداف مورد نظر ما در این اقدام محقق شد که نخستین و مهمترین آن همان تثبیت بازدارندگی بود.

محمدبیگی تشریح کرد: در حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، قوانین بین المللی نقض شد و تجاوز آشکار این رژیم به خاک جمهوری اسلامی سبب شد تا حق پاسخ قاطع و مشروع برای ایران لحاظ شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افکار عمومی جهان با نظام جمهوری اسلامی با این کار همسو و همراه بود، تاکید کرد: این هم به دلیل آن است که رژیم صهیونیستی جنایت های متعددی را طی هفت دهه و همچنین ۱۹۰ روز گذشته علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین اعمال کرده و با محاصره بهداشتی و کودک کشی موجی از انزجار را برای جهانیان ایجاد کرده است.

محمدبیگی خاطرنشان کرد:‌ هیمنه رژیم صهیونیستی از زمان اجرای عملیات طوفان الاقصی درهم شکسته شده و در ادامه، کشورهای محور مقامت اسلامی نیز با مقاومت و مقابله با این جنایتکاران، دست دروغین رسانه‌های استکباری را برای همه آشکار کردند.

وی یادآور شد: عملیات وعده صادق، اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید و رژیم صهیونیستی نیز روز به روز به پایان خودش نزدیک و نزدیک تر می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha