۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۲۳:۵۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85444604
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اجتماع و رژه موتوری بوشهری‌ها در شادی انتقام از رژیم اشغالگر قدس

بوشهر - ایرنا - جمعی از مردم بوشهر با تجمع در میدان امام خمینی این بندر جنوبی ایران و برگزاری رژه موتوری شادمانی خود را از پاسخ قاطع و مشروع سپاه پاسداران به جنایات تروریستی رژیم اشغالگر قدس ابراز کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرزداران خلیج فارس شامگاه یکشنبه در این اجتماع پرچم‌های مقاومت را به اهتزاز درآورده و با پخش گل و شیرینی انتقام شیرین شب گذشته از رژیم اشغالگر جشن گرفتند.

همزمان با این اجتماع شماری از موتورسواران نیز با رژه موتوری شادی خود را نسبت به آنچه که از نگاه آنها سیلی غرورانگیز ایران به اسراییل است؛ ابراز کردند.

بوشهری‌ها با حمل پوستر و پارچه نوشته‌های علاوه بر قدردانی از نیروهای مسلح کشورمان و پاسخ تاریخی سپاه به جنایات تروریستی اشغالگران ؛ آن را عاملی مهم برای تغییر موازنه قدرت به نفع ایران عنوان کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

بر اساس تصاویر منتشره، این اقدام نظامی در نوع بی‌نظیر بود زیرا ایران برای نخستین بار در عملیات‌ خود از کلاهک‌های بارشی استفاده کرد.

استفاده از این کلاهک‌ها به سردرگمی بیشتر سامانه‌های پدافندی دشمن منجر می‌شود و این در حالی بود که موشک‌های ایرانی از سامانه دفاعی رژیم صهیونیستی موسوم به «گنبد آهنین» نیز با موفقیت عبور کرد.

این رویداد واکنش‌های مختلفی در سطح مجامع جهانی بویژه ملت‌های اسلامی بدنبال داشت.

رژیم صهیونیستی ۱۳ فروردین ماه جاری برخلاف عرف دیپلماتیک و قوانین بین‌الملل، کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه را بوسیله هواپیماهای جنگنده‌ خود هدف موشک قرار داد که به شهادت چند تن از کارکنان این دفتر و مستشاران کشورمان منجر شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha