۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۴۰
کد خبرنگار: 5280
کد خبر: 85444503
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کاشان: عملیات وعده صادق اقدامی قرآنی است + فیلم

کاشان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان عملیات وعده صادق را اقدامی مبتنی بر آموزه های قرآنی توصیف و اظهار کرد: مستند این اقدام در آیه ۱۴ سوره توبه آمده است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی عصر یکشنبه در تجمع مردم کاشان برای حمایت از پاسخ موشکی و پهبادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایت تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه افزود: خداوند در آیه ۱۴ سوره توبه می فرماید با دشمنان خدا کارزار کنید، خداوند آنها را به دست شما دلاورمردان خوار کرده و به شما نصرت می دهد.

وی اظهار کرد: خون شهید حاج قاسم سلیمانی به قدری عظمت دارد که وقتی در عراق شهید شد زمینه را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کرد که آمریکای مستکبر به طور مستقیم توسط جمهوری اسلامی تنبیه شود؛ خون سردار شهید زاهدی و حاج رحیمی و شهدای همراه ایشان هم به قدری عظمت دارد که خداوند طوری مقدر کرد تا زمینه بین المللی فراهم و رژیم غاصب صهونیستی به طور مستقیم توسط جمهوری اسلامی تنبیه شود.

امام جمعه کاشان بیان کرد: در این اجتماع بزرگ از خانواده شهدا تشکر می کنیم، شهیدانی از جمله شهید تهرانی مقدم این امکان را برای جمهوری اسلامی فراهم کردند که از فاصله ۲ هزار کیلومتر مرکز اطلاعاتی و پایگاه های مهم رژیم غاصب صهیونیستی را منهدم شود، این از برکت خون شهیدان و جانبازان است.

حجت الاسلام حسینی گفت: صبر و استقامت خانواده های شهدا ، آزادگان و جانبازان این امکان را به جمهوری اسلامی داده که امروز  سیلی محکم را به اسرائیل جنایتکار بزند.

وی افزود: آمریکا اقرار کرد که حتی تصور نمی کردند پاسخ ایران در این سطح باشد و ما در این اجتماع بزرگ از خداوند و از امام عصر تشکر کرده و به دشمنان می گوییم که اگر آمریکا و اسرائیل نسبت به پاسخ سپاه مقابله ای کنند باید بدانند با پاسخ شدیدتر جمهوری اسلامی مواجه خواهند شد.

وی اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول این ۴۵ سال ثابت کرده که هیچ تجاوزی را بی پاسخ نمی گذارد و از امروز به تعبیر سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معادله ها تغییر کرده و اگر حرکتی از طرف اسرائیل رخ دهد پاسخ ایران مستقیم خواهد بود.

به گزارش ایرنا، مردم دارالمومنین شهرستان کاشان عصر یکشنبه با حضور در دبیرستان امام خمینی این شهر از پاسخ موشکی و پهپادی سپاه پاسداران علیه جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران حمایت و ابراز خوشحالی کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز (یکشنبه) با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع نظامی رژیم صهیونیستی خبر داد.

حمله موشکی و پهپادی به سوی سرزمین‌های اشغالی ۱۰ روز پس از حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رسیدن هفت تن از مستشاران قانونی کشور و نبود واکنش صریح جامعه بین المللی به این اقدام غیرقانونی، انجام شد.

در پی عملیات هوایی علیه اسرائیل که توسط سپاه و با پشتیبانی سایر نیروهای مسلح انجام شد و کارشناسان آن را تاریخی توصیف کردند، شماری از مردم کاشان با تجمع در دبیرستان امام خمینی کاشان حمایت و خرسندی خود را از این اقدام ابراز داشتند.

مردم اعم از پیر و جوان با سر دادن شعارهایی از قبیل «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»،«هیهات مناالذله»،«حسین حسین شعار ماست،شهادت افتخار ماست»، از این اقدام نیروهای مسلح حمایت کردند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha