استاندار چهارمحال و بختیاری: سپاه پاسداران سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی زد

شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پاسخ موشکی و پهپادی شب گذشته خود به جنایت‌های رژیم صهیونیستی، سیلی محکمی به این رژیم کودک‌کش زد.

غلامعلی حیدری یکشنبه شب در حاشیه تجمع و خروش مردم چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با ایرنا افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این اقدام هوشیارانه و مقتدرانه خود، پاسخ پشیمان کننده‌ای به رژیم اشغال‌گر قدس داد.

وی اظهار داشت: امروز ملت ایران در سراسر کشور در قالب تجمع‌های خودجوش از این اقدام هوشیارانه و مقتدرانه فرزندان خود برای پاسخ به رژیم جعلی صهیونیستی تقدیر کردند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رژیم کودک کش اسرائیل برخلاف تمام قوانین بین المللی به کنسولگری ایران در سوریه حمله و جمعی از فرماندهان و فرزندان این مملکت را به شهادت رساند و این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این اقدام بود.

وی ادامه داد: پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی؛ معادله جدیدی از توازن قدرت در منطقه را ایجاد کرد.

حیدری افزود: بدون شک موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بزرگترین عملیات هوایی که شب گذشته علیه رژیم پوشالی اسرائیل انجام شد نشان داد ارتش رژیم صهیونیستی در حالت آماده‌باش کامل باز هم آسیب پذیر و واقعیت آن با آنچه به نمایش گذاشته می‌شود فاصله بسیار دارد.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha