۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۹:۵۹
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85444424
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تجمع مردم بجنورد در حمایت از پاسخ نظامی سپاه به رژیم صهیونیستی + فیلم

بجنورد - ایرنا - مردم مرکز خراسان شمالی یکشنبه شب در حمایت از حملات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی در میدان شهید این شهر تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این اجتماع خودجوش مردمی در میدان شهید با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، یا ایهالمسلمون اتحدوا اتحدوا و برادر سپاهی تشکر تشکر سر دادند.

مردم بجنورد با در دست گرفتن پلاکاردهایی با شعار مرگ بر اسرائیل، بر حمایت همیشگی‌ از ارزش‌ها و آرمان‌های ایران اسلامی تاکید کردند.

همچنین مردم این دیار خوشحالی خود را از حملات نیروهای سپاه پاسداران به رژیم صهیونسیتی در پاسخ به جنایات و نسل‌کشی این رژیم کودک‌کش اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک دهها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha