۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۰۳
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85444332
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

گردهمایی طلاب فردیس در حمایت از حماسه سپاه +فیلم

۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۰۳
کد خبر: 85444332
گردهمایی طلاب فردیس در حمایت از حماسه سپاه +فیلم

کرج - ایرنا- اساتید و طلاب حوزه های علمیه خواهران و برادران شهرستان فردیس استان البرز عصر یکشنبه با برپایی گردهمایی پرشوراز حماسه نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در وارد کردن ضربه مهلک به مراکز نظامی صهیونیست ها تشکر و قدردانی به عمل آوردند.

به گزارش ایرنا، در این گردهمایی که با ندای حسین حسین (ع) شعار ماست / شهادت افتخار ماست ، ما اهل کوفه نیستیم علی(ع) تنها بماند و یا زینب (س) ، شلیک غرورآفرین موشک ها و پهپادهای انتحاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به قلب مواضع نظامی دشمن صهیونیستی در اراضی فلسطین اشغالی را مسرت بخش توصیف کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان فردیس در گردهمایی اساتیدحوزه های علمیه و طلاب این شهرستان گفت : امروز جهان اسلام به خاطر این رشادت و حماسه بزرگ سپاه اسلام شاد و مسرور است.

وی ادامه داد: شادمانی مردم مسلمان فلسطین ، لبنان ، سوریه ، عراق و سایر کشورها به خاطر این حماسه بزرگ بیانگر شکل گیری اتحاد و همدلی در جهان اسلام علیه صهیونیست های ستمکار و ظالم است.

حسینی گفت : وعده صادق پاسخ قاطع به نسل کشی صهیونیست ها و حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و شهادت جمعی از فرزندان ایران زمین است .

امام جمعه فردیس اظهار کرد: صهیونیست ها اذعان کردند که این عملیات فراتر از تصور آنها بوده و جهان را به شگفتی وا داشت .

وی تاکید کرد: امروز باید همه باید با وحدت و همدلی و بصیرت کامل حافظ ارزش های الهی در مقابل دشمنان اسلام باشیم .

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه ای، از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در کشور سوریه و شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایرانی خبر داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha