۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۲۳
کد خبر: 85444197
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمایت حوزویان یزد از عملیات " وعده صادق "

۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۲۳
کد خبر: 85444197
حمایت حوزویان یزد از عملیات " وعده صادق "

یزد- ایرنا - جمعی از طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه یزد روز یکشنبه به شکرانه ضربات کوبنده دلاور مردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران بر پیکره پوشالی رژیم جنایتکار صهیونیستی با تجمع در مدرسه علمیه مصلی از عملیات وعده صادق حمایت کردند.

به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در این تجمع با شعار " سپاه انقلابی تشکر تشکر" از ضربات کوبنده دلاور مردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر پیکره پوشالی رژیم جنایتکار صهیونیستی قدردانی کردند.

همچنین شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است، این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده، ما همه سرباز توئیم خامنه‌ای گوش به فرمان توئیم خامنه‌ای طنین انداز شد.

مراسم تجدید میثاق با شهدا و اعلام حمایت مردمی از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در گلزار شهدای خلدبرین برگزار می‌شود.

این مراسم در گلزار شهدای خلدبرین و یادمان نخبه موشکی ایران، شهید سید رضا میرحسینی برگزار می‌شود.

همچنین مردم استان همزمان با عملیات وعده صادق که بامداد یکشنبه در پاسخ به حملات تروریستی رژیم صهیونیستی در دمشق انجام شد در تجمعاتی خودجوش ضمن اعلام حمایت خود از اقدام سپاه شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha