۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85444175
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمایت مسئولان و امامان جمعه شهرستانهای استان تهران از عملیات وعده صادق

تهران - ایرنا - فرمانداران، امامان جمعه و مسئولان شهرستانهای استان تهران باصدور پیامهایی ضمن قدردانی از اقدام سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در تنبیه رژیم جعلی اسرائیل از عملیات امشب وعده صادق حمایت کردند.

به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه شهرستان ری باصدور پیامی از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران در تنبیه رژیم جعلی اسرائیل در پی اجرای انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران و حمله به قلب سرزمین های اشغالی تقدیر و آن را مایه مباهات تمامی آزادگان جهان و در راستای خواست مشروع ملت ایران در دفاع از کشور خواند.

در پیام مهدی باب الحوائجی آمده است: سیاست اصولی نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب مبتنی بر رعایت صلح و دوستی با تمامی کشورها بویژه همسایگان بوده و همواره تعامل و گفت و گو یکی از محورهای اصلی دستگاه دیپلماسی ایران بوده است.

حملات ماه های اخیر رژیم صهیونیستی به مواضع نیروهای مقاومت و در رأس آنها اجرای ترورهای بزدلانه و به شهادت رساندن تعدادی از فرماندهان و مستشاران سپاه پاسداران در کشورهای سوریه، عراق و لبنان حماقتی بود که بهانه ای برای تنبیه دشمن خبیث فراهم آورد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در روزهای گذشته وعده انتقام ایران اسلامی و تنبیه رژیم خبیث اسرائیل را بارها متذکر شده و در فرمایشات حکیمانه ایشان وعده صادق از برپایی طوفان الاحرار در جهت تنبیه رژیم فاسد صهیونیستی تکرار گردید که در نهایت شب گذشته تیغ تیز انتقام ایران اسلامی از غلاف شمشیر دلاورمردان و فرزندان غیور ملت ایران در نیروی هوافضای سپاه پاسداران بیرون آمده و همچون مشت محکمی بر سر رژیم منحوس اسرائیل فرود آمد.

اینجانب ضمن ادای احترام به تمامی شهدای سرافراز نظام مقدس جمهوری اسلامی که با نثار خون پاکشان به ایران و ایرانی عزت و اقتدار را هدیه نمودند، حمایت همه جانبه خود را از عملیات دلاورانه و عزتمندانه سربازان پرافتخار ایران و به همگان اعلام می نماییم هیچگاه در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران ذره ای اهمال و سستی نخواهیم کرد و همواره آماده جانفشانی در راه آرمان های انقلاب هستیم.

امام جمعه قرچک: وعده صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی مرگ ابدی اسرائیل را پیش انداخت

امام جمعه قرچک گفت: وعده صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی در ضربه مهلک به پیکره رژیم جعلی صهیونیست مرگ ابدی اسرائیل را پیش انداخت.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی روز یکشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ضربه محکم نیروهای مجاهد، انقلابی، جان برکف و مقتدر سپاه پاسداران عزت آفرین نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب شادی ملت ایران، خانواده شهدا و ایثارگران و تمامی آزادیخواهان ایران اسلامی و جهان شد.

وی افزود: مردم ایران از این دلاوری، جوانمردی و اقتدار شکوهمندانه ای که نیروهای مقاومت آفریدند سپاسگزارند و موجب شد تا دل ملت بزرگ ایران و ملت مظلوم فلسطین و لبنان پس از تحمل سال ها درد و رنج از خباثت ها و ظلم این رژیم منحوس شاد شد که نشان آن در اقصی نقاط جهان در برپایی جشن‌های خودجوش کاملا مشهود است.

این مسئول خاطرنشان کرد: پس از طوفان الاقصی و طوفان الاحرار این عملیات بزرگ ظفرمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تاریخ جبهه مقاومت ثبت شده و قطعا به امید حق این عملیات این رژیم منحوس را به مرگ ابدی خود نزدیک کند.

اسماعیلی گفت: به شکرانه این اقدام مقتدرانه، امشب پس از نماز مغرب و عشاء تجمع امت حزب الله و انقلابی شهرستان قرچک به شکرانه این فتح ظفرمندانه برگزار می‌شود که امید است حضور پرشور مردم در این اجتماع امید بخش است.

سیلی محکم نیروهای مسلح به اسرائیل دل ملت های جهان را شاد کرد

امام جمعه پاکدشت گفت: سیلی محکم نیروی های مقتدر، مجاهد، انقلابی و جان برکف نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قالب عملیات وعده صادق، دل ملت ایران و همه ملت های منطقه و جهان را شاد کرد.

حجت‌الاسلام رضا جوکار روز یکشنبه با صدور پیامی نوشت: پس از طوفان الاقصی و طوفان الاحرار این عملیات بزرگ ظفرمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تاریخ جبهه مقاومت ثبت شده و موجب امیدواری مظلومان جبهه مقاومت شد و انشالله رژیم کودک کش صهیونیستی را به نابودی نزدیک خواهد کرد.

در این پیام آمده است: این عملیات نشان داد که انقلاب اسلامی به وعده خود در مقابل دشمنان عمل می کند و تجاوز و تهدید را از هیچ قدرت و دشمنی تحمل نمی‌کند، این اقدام موثر و امیدبخش را به محضر امام عصر، امام مقاومت و فرماندهی معظم کل قوا ، جبهه مقاومت بویژه ملت بصیر ایران و خانواده معظم شهدای راه قدس تبریک عرض می کنم.

در بخش پایانی این پیام می خوانیم، امروز عصر ساعت ۱۶:۳۰ تجمع امت حزب الله و انقلابی به شکرانه این فتح ظفرمندانه را در میدان آزادگان شهر پاکدشت خواهیم داشت و از همگان دعوت می شود در این تجمع شرکت کنند.

عملیات وعده صادق پیام آور شادی برای ملت بزرگ ایران است

فرماندار شهرستان بهارستان نیز در پیامی ضمن تبریک عملیات تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم کودک کش صهیونیستی، این اقدام غرورآفرین را پیام آور شادی، شور و شعف برای ملت سرافراز ایران عنوان کرد.

در پیام عبدالله نوحی آمده است:  خدا را شاکریم که با استعانت از ذات اقدسش و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهنمودها و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری، افتخار دیگری برای کشور و انقلاب به ارمغان آورد و دلاورمردان جان برکف و بی ادعای ایران در قامت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به داخل سرزمین های اشغالی، در پاسخی قاطعانه ضربه ای مهلک بر پیکر رژیم غاصب و کودک کش رژیم صهیونیستی وارد ساختند.

این پیام می افزاید: این پیروزی و سیلی محکم به رژیم سفاک، جنایتکار، تروریست واشغالگر اسرائیل که پیام آور شادی و شور و شعف برای امت اسلامی و ملت سرافراز ایران و مردم منطقه بود را به مقام عظمای ولایت، خانواده معظم شهدا و ملت شهید پرور و قهرمان ایران تبریک عرض می کنم و آرزوی پیروزی های مستدام برای رزمندگان دلیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha