۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۱۵
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85444149
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پاسخ سپاه به جنایات اسراییل نقطه عطف تاریخی است

دزفول – ایرنا – فرماندار ویژه دزفول گفت: حمله موشکی و پهپادی سپاه مقتدر اسلام در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی نقطه عطف تاریخی است.

علیرضا خردمند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شلیک ۱۰ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی تاکید کرد: عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران تحقق وعده صادق رزمندگان اسلام بود.

وی با بیان اینکه عملیات سپاه غرور ملی را تقویت کرد، افزود: سپاه با حمله مقتدرانه خود هیمنه اسراییل را در هم شکست و معادلات منطقه و جهان را تغییر داد.

فرماندار ویژه دزفول پاسخ سپاه به جنایات اسراییل را زمینه ساز پیروزی‌های بزرگ در منطقه دانست و گفت: عملیات تاریخی سپاه پاسداران رویدادی مهم و سرنوشت ساز در منطقه و جهان است.

وی با تاکید بر هوشیاری مردم در مقابل شایعات فضای مجازی افزود: دشمنان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در فضای مجازی به دنبال فتنه انگیزی و خالی کردن دل مردم هستند که هوشیاری در مقابل این فتنه انگیزی ضروری است.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ۱۰ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ۱۰ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha