۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85444079
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی در سیاهکل گیلان

۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۳۵
کد خبر: 85444079
رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی در سیاهکل گیلان

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل واقع در شرق گیلان گفت: ۲۰ هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۴۵ میلیارد ریال در این شهرستان رفع تصرف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ محمدرضا رحمانی روز یکشنبه اظهار کرد: مجموعه انتظامی در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی در ادامه از دریافت گزارشی مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط افرادی سودجو در روستاهای شهرستان سیاهکل و دیلمان و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه خبر داد و گفت: در خلال رسیدگی به این موضوع، ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضائی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی به محل‌های اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل با بیان اینکه در بازدید از زمین‌های موردنظر مشخص شد، این افراد ۲۰ هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآوردند، افزود: در این خصوص متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد، بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این زمین‌ها را ۴۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha