مردم شرق کرمان باحمایت از عملیات سپاه، فریاد اتحاد مسلمانان جهان سردادند

کرمان - ایرنا-  مردم شهرستان‌های شرقی استان کرمان در بم، نَرماشیر، فَهرج، ریگان و گُنبکی روز یکشنبه در حمایت از عملیات گسترده پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی جنایتکار، در میادین اصلی شهرهای خود تجمع کردند و با شعارهای مختلف خواهان اتحاد بیشتر مسلمانان جهان علیه استکبار شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تجمع کنندگان با شعارهای یا ایهالمسلمون اتحدوا اتحدوا، الله اکبر خامنه ای رهبر، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، هیات من الذله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر منافق، سپاه پاسداران تشکر تشکر، سپاه پاسداران بزن به قلب شیطان، از حملات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی در پاسخ به جنایات متعدد این رژیم از جمله حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه، حمایت کردند.

چندروز پس از حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رسیدن هفت تن از مستشاران قانونی کشور و به دنبال انفعال جامعه بین الملل در قبال این اقدام غیرقانونی، بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک ده‌ها پهپاد و موشک به سوی سرزمین های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد.

مردم مومن و خداجوی شهرستان های شرقی استان کرمان نیز همراه و همگام با دیگر مردم ایران، پس از آغاز حملات سنگین سپاه پاسداران به مواضع دشمن صهیونیستی به خیابان ها آمدند و حمایت خود را از مواضع شجاعانه کشورمان علیه جنایات رژیم ناپاک اسراییل اعلام کردند.

پرچم های حزب الله لبنان و فلسطین و نیز تصاویر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دست حاضران در این تجمع بود.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha