منتخب مردم مبارکه: اقدام مهم سپاه، به‌موقع و غرورانگیز بود

اصفهان- ایرنا- نماینده منتخب مردم شهرستان مبارکه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام مهم فرزندان ملت در سپاه پاسداران، به‌موقع، کاملا حساب شده و غرورانگیز بود.

زهرا سعیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب وعده داده بودند، رژیم خبیث صهیونیستی بدلیل حمله به کنسولگری ایران، تنبیه شد و باید خدا را بخاطر تدابیر نیروهای زحمتکش نظامی، انتظامی و امنیتی شاکر باشیم.

وی با بیان‌اینکه انتخاب اسم «وعده صادق» برای این عملیات هم بسیار بجا و مناسب بود، ادامه داد: پس از عملیات بی‌نظیر وعده صادق، این رژیم متوجه‌ شده است که از امروز هرجا به منافع ایران ضربه بزند، سپاهیان و مدافعان ایران از خاک کشور به او ضربه می‌زنند.

نماینده منتخب مردم مبارکه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: معادلات در این منطقه پس از این عملیات تغییر می‌کند و رژیم صهیونیستی و مدافعانش بیش از پیش متوجه توان نظامی ایران می‌شوند.

وی اضافه کرد: حاکمان رژیم صهیونیستی و حامیانشان با کمک رسانه‌های وابسته خود از دقایق اولیه بعد از عملیات، برای آرام کردن افکار عمومی داخل رژیم می‌کوشند و نسبت به نتایج عملیات فرافکنی می‌کنند اما واقعیت این است که جمهوری اسلامی به اهداف مدنظر خود دست یافت و از سویی این عملیات در واقع مقدمه ای برای پاسخ به خباثت‌های بعدی آنها بود.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

بر اساس تصاویر منتشر شده، این حمله نظامی در نوع بی‌نظیر بود زیرا ایران برای نخستین بار در عملیات‌ خود از کلاهک‌های بارشی استفاده کرد.

استفاده از این کلاهک‌ها به سردرگمی بیشتر سامانه‌های پدافندی دشمن منجر می‌شود و این در حالی بود که موشک‌های ایرانی از سامانه دفاعی رژیم صهیونیستی موسوم به «گنبد آهنین» نیز با موفقیت عبور کرد.

این موضوع واکنش‌های مختلفی در سطح مجامع بین‌المللی، دولت‌ها و ملت‌های جهان اسلام از جمله ایران و فلسطین بدنبال داشته است.

رژیم صهیونیستی ۱۳ فروردین برخلاف عرف دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی، کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه را بوسیله هواپیماهای جنگنده‌ خود هدف موشک قرار داد که به شهادت چند تن از کارکنان این دفتر و مستشاران نظامی کشورمان منجر شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha