۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۵۷
کد خبر: 85443885
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

واحدهای ضایعاتی مجوزدار به شهرک ضایعات یزد منتقل می‌شوند

یزد-ایرنا- فرماندار یزد گفت: طی ابلاغ کتبی، به ۱۷۰ واحد ضایعاتی مجاز دارای پروانه صنفی، مهلت داده شد تا در بازه زمانی مشخص جهت انتقال به شهرک ضایعات اقدام کنند و این واحدها تا ابتدای تابستان منتقل خواهند شد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فرمانداری یزد، سید محمد رضا مدرسی افزود: یک سال و نیم گذشته و طبق تفاهم نامه های منعقد شده با دستگاه های خدمات رسان، خطوط انتقال انرژی و ایجاد راه دسترسی جاده ای برای اتصال به محورهای مواصلاتی در داخل شهرک ضایعات انجام شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته ایم و فاز یک نهایی و آماده استقرار واحدهای صنفی است همچنین ۷۰ واحد به متقاضیان واگذار شده که باید در مدت زمان دوماهه برای حصارکشی، دریافت انشعابات، ایجاد دفاتر و سایر نیازها به شهرک ضایعات منتقل شوند.

فرماندار یزد گفت: اخطارهای کتبی به صورت حضوری به این واحدها ابلاغ شده و بر اساس تفاهم نامه، تابستان سال جاری آخرین مهلت تعیین شده است و باید جهت انتقال به شهرک ضایعات اقدام کنند همچنین جلسات متعددی با محوریت فرمانداری برگزار شد.

مدرسی ادامه داد: برای آگاهی سازی فعالین صنفی در حوزه ضایعات با حضور دستگاه های امنیتی و انتظامی، شرکت شهرک های صنعتی، اتاق اصناف و همچنین سازمان صمت بمنظور تعیین مهلت زمانی برای انتقال واحدهای ضایعاتی نشست هایی برگزار شد.

وی افزود: یکی از مسائل مهم نیز عدم صدور مجوز برای فعالیت واحدهای ضایعاتی جدید است که با جدیت دنبال می شود و تا انتقال کامل واحدهای ضایعاتی به شهرک، مجوز جدید صادر نخواهد شد.

فرماندار یزد گفت: فعالیت واحدصنفی غیرمجوز دار در سطح شهرستان پذیرفتی نیست به خصوص در بحث ضایعات که حواشی امنیتی، انتظامی و مسائل اجتماعی بسیاری دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha