فرمان‌پذیری، همدلی و قدرت دفاعی نیروهای مسلح در عرصه جهانی عیان شد

کرمان - ایرنا - تحلیلگر سیاسی و دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان عملیات شامگاه شنبه سپاه را تنها زهر چشم مختصری علیه رژیم غاصب صهیونیستی دانست و گفت: در عین حال در این اقدام غرورآفرین، فرمان‌پذیری، همدلی و قدرت بالای دفاعی نیروهای مسلح کشورمان به رخ جهانیان کشیده شد.

سید حسین صابری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرزمین‌های اشغالی تنها زهرچشم مختصری در چارچوب حق مشروع دفاع ایران، علیه اقدامات خصمانه صهیونیسم کودک کش و متجاوز بود.

وی تاکید کرد: از دلاورمردان سپاه اسلام که به ندای رهبر معظم انقلاب و مطالبه به‌حق مردم ایران و آزادگان عالم لبیک گفتند و با توکل به خدا و توانمندی های خود این رژیم غاصب را تنبیه کردند تشکر می‌کنیم.

صابری در ادامه با بیان اینکه خدمات ارزنده انتقام‌جویانه سپاه پاسداران جای تشکر و جا دارد که ملت نماز شکر به‌جا آورند، به برخی اثرات و ویژگی های این اقدام غرورآفرین نیز اشاره و تصریح کرد: فرمان‌پذیری نیروهای نظامی، دفاعی و انتظامی از فرامین رهبری، ماهیت خدایی نیروهای مسلح ایران اسلامی، وحدت و همدلی و هماهنگی سپاه، ارتش، وزارت دفاع و دیگر نیروها در دفاع از ارزش‌ها، خون شهدا و ارزش‌های انسانی، قدرت بالای دفاعی، توان گسترده نظامی ایران اسلامی و دست برتر قدرت موشکی ایران از جمله این موارد است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان تاکید کرد: اطلاع یافتن استکبار و اقرار به توان ایران، پذیرش ضعف پیش‌بینی و خنثی سازی خود و خوشحالی مردم مظلوم فلسطین و آوارگان منطقه و نیز ده‌ها دستاورد دیگر از جمله دیگر برکات عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران بود.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما رژیم غاصب اسراییل را پشیمان کردند و تقاص خون شهدای مظلوم را گرفتند تصریح کرد: استکبار و مرعوبان آن بدانند این آغاز کار است.

صابری تاکید کرد: آمریکا بداند که حنایش دیگر رنگی ندارد، رژیم غاصب رو به افول و قدرتش در حال اضمحلال است؛ گنبد آهنین آنها نیز فروریخته و بی خاصیت شده است.

فرمان‌پذیری، همدلی و قدرت دفاعی نیروهای مسلح در عرصه جهانی عیان شد
سید حسین صابری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کرمان

به یاد شهیدان سلیمانی و تهرانی‌مقدم

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: آرزوی شهید سلیمانی که برای زمینه سازی نابودی رژیم صهیونیستی شبانه‌روز مجاهدت کرد محقق شد و به یاری خداوند به‌زودی سرزمین‌های اشغالی به طور کامل آزاد و اسلام جهان‌گیر خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین روح شهید تهرانی مقدم از اینکه خدماتش موثر واقع شده و سنگ‌نوشته قبرش محقق شده است نیز شاد شد.

استاندار اسبق لرستان با اشاره به اثرات جهانی این عملیات گسترده سپاه بیان کرد: بیگانگان و استکبار جهانی به توانمندی‌های نظامی، دفاعی و موشکی ایران پی بردند و دیگر هوس نگاه چپ نه‌‍تنها به ایران، بلکه تعرض به منطقه را نخواهند داشت.

شعارهای مردمی دوران دفاع مقدس تازه شد

وی اظهارداشت: اقدامات شب گذشته، شعارهای مردمی دوران دفاع مقدس را تازه کرد که موشک جواب موشک است، اما این بار موشک جواب موشک و به همراهی و پشتیبانی پهپادها بود.

این تحلیلگر مسایل سیاسی تصریح کرد: گرچه این قدم اول و با هدف تنبیه رژیم خبیث صهیونیستی بود ولی استکبار و اسراییل غاصب بدانند اگر دست از پا خطا کنند، آنچنان برخورد خواهدشد که برای همیشه پشیمان شوند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه - ۲۶ فروردین - در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعت بامداد امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله (ص)» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

همچنین سپاه در اطلاعیه دوم تصریح کرد: با گذشت بیش از ۱۰ روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جنایت گری رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رساندن هفت نفر از مستشاران قانونی کشور و عدم مجازات رژیم جنایتکار ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل، جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این جنایت‌ها و تحقق هشدارهای پیشین و تامین مطالبه به‌حق ایران و به منظور تنبیه متجاوز، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی ، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به ملت قهرمان ایران اطمینان می‌دهیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح کشور در دفاع از منافع ملی تا پای جان ایستاده و تلاش‌های دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم را خنثی خواهد نمود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha