۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۴۹
کد خبر: 85443785
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

کلنگ عملیات اجرایی یک تقاطع غیرهمسطح در قزوین زمین زده شد

قزوین - ایرنا - عملیات اجرایی ساخت تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس قزوین طی مراسمی روز یکشنبه با حضور استاندار قزوین و جمعی از مسوولان این استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار قزوین در حاشیه مراسم کلنگ زنی این طرح عمرانی خاطرنشان کرد: افتتاح تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس، نسیم شمال و اقبالیه طی مدت ۲ سال و نیم و با ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به انجام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی ترافیک جنوب شهر قزوین یکی از برنامه های اولویت دار مجموعه مدیریت شهری قزوین است که این طرح می تواند در رفع مسایل ترافیکی و مشکلات این منطقه از شهر قزوین گره گشا باشد و با بهره برداری از آن شاهد کاهش سوانح و ایمنی سفر نیز خواهیم بود.

شهردار قزوین با اشاره به نام این تقاطع غیرهمسطح، تصریح کرد: تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس، نسیم شمال و اقبالیه به یاد و خاطره آتش نشان فداکار محمدجواد چگینی که در عملیات اخیر اطفای حریق مظلومانه به ملکوت اعلی پیوست، نام گذاری خواهد شد.

به گفته وی، مجموعه مدیریت شهری قزوین به دنبال تکمیل طرح های نیمه تمام است تا جایی که هم اکنون ۲۳ پل از ۴۴ پل موجود در این شهر تکمیل شده و تا پایان امسال نیز باقیمانده آنها تکمیل خواهد شد.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس با حجم عملیات ۱۰۰ هزار متر مکعبی خاکبرداری، با سطح روگذر ۱۵ هزار متر مربع و زیرگذر ۱۱ هزار مترمربع با هدف خدمت رسانی مطلوب به شهروندان از امروز به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha