حمایت مردم آبادان از پاسخ موشکی و پهپادی سپاه به رژیم صهیونیستی+فیلم

آبادان - ایرنا - مردم انقلابی آبادان در حمایت از پاسخ موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم جنایتکار صهیونیستی در مقابل ناحیه مقاومت بسیج آبادان تجمع کردند.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا تجمع کنندگان با سردادن شعارهای خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، سپاه پاسداران تشکر تشکر از پاسخ قاطع پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی حمایت کردند.

امام جمعه آبادان در این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی در پاسخ سپاه به جنایت این رژیم در حمله به سفارت ایران در سوریه شکسته شد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی با اشاره به اینکه نابودی رژیم صهیونیست‌ها آغاز شده اظهار کرد: این رژیم جعلی عادت کرده بود که جنایت‌های آن بی پاسخ بماند اما عملیات پیروزمندانه دیشب به اعتراف دوست و دشمن در خاک سرزمین‌های اشغالی، دندان شکن و عبرت آموز بود.

وی ضمن تشکر سربازان ایران اسلامی و به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی قدس که فرمان فرمانده کل قوا را به بهترین شکل انجام دادند بیان کرد: حمله دیشب نشان داد که توان دفاعی جبهه مقاومت، قابلیت پاسخ به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی را دارد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha