۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۴۰
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85443650
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزون‌بر ۲ هزار هکتار از اراضی ملی در اردبیل به بیت‌المال بازگشت

اردبیل- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از بازگرداندن ۲ هزار و ۳۶۳ هکتار از اراضی ملی واقع در محدوده این استان با خلع ید متعرضان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایرنا از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، جلال‌ آفاقی روز یکشنبه در این زمینه گفت: ارزش تقریبی اراضی که در سال ۱۴۰۲ به بیت المال بازگردانده شده است، به حدود چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال می‌رسد.

وی بیان کرد: یک هزار و ۷۳ فقره پرونده در این زمینه در سال گذشته تشکیل شده و یک هزار و ۱۴۱ متهم نیز به جرم تعرض به حقوق بیت‌المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان اردبیل تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به انجام ۱۹ هزار و ۱۸۱ اقدام پیشگیرانه در سال گذشته بدون تشکیل پرونده، بر اقدام‌های به‌هنگام دستگاه‌های متولی بر اساس اختیارهای قانونی در راستای جلوگیری از تخریب، تصرف و تجاوز به اراضی و منابع طبیعی تاکید کرد.

استان اردبیل با برخورداری از ۹۰۲ هزار هکتار مرتع ییلاقی، قشلاقی و میان‌بند و ۶۹ هزار هکتار جنگل در شمال‌غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، گیلان، زنجان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha