حمایت قاطعانه مردم شرق گلستان از وعده صادق+ فیلم
تجمع مردم گنبدکاووس در حمایت از حرکت تنبیهی سپاه

گنبدکاووس- ایرنا- مردم شیعه و اهل سنت شهرهای شرق استان گلستان در حمایت از حمله پهپادی شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضعی در سرزمین اشغالی در عملیات «وعده صادق»، با برگزاری تجمع از تنبیه اقدامات جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی حمایت کردند.

به گزارش ایرنا، میادین اصلی شهرهای گلستان از جمله گنبدکاووس، کلاله، مراوه‌تپه، گالیکش، مینودشت، آزادشهر و رامیان امروز حال و هوای دیگری داشت و هر لحظه بر موج جمعیت حاضران در حمایت از عملیات غرور آفرین «وعده صادق» سپاه علیه رژیم غاصب صهیونیستی افزوده شد.

مردم شیعه و اهل سنت گلستان همانند سایر ملت ایران با حضور در این تجمعات خوشحالی خود را از حمله نیروهای سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی در پاسخ به جنایات این رژیم منحوس و کودک‌کش اعلام و بر حمایت همیشگی‌ از ارزش‌ها و آرمان‌های ایران اسلامی تاکید کردند.

حضور زنان و مردانی پوشیده در لباس‌ قومیت‌هایی مانند ترکمن، بلوچ و سیستانی در تجمع‌ حمایتی امروز استان گلستان نشان از افزایش آگاهی ملت ایران نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و لزوم پاسخ قاطع به حرکت‌های ددمنشانه و مذبوحانه این رژیم علیه مردم مظلوم غزه و فلسطین و همچنین حمله به کنسولگری سفارت ایران در دمشق دارد.

حمایت قاطعانه مردم شرق گلستان از وعده صادق+ فیلم
تجمع مردم مراوه‌تپه در حمایت از عملیات وعده صادق سپاه

کودکان و نوجوانان در کنار پدران و مادران خود با مشت‌های گره کرده شعارهای حماسی مانند « الله اکبر/ مرگ بر اسرائیل/ مرگ بر آمریکا/ این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده/ خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست/ سپاهی مقتدر تشکر تشکر/ ای رهبر آزاده آماده ایم آماده » را فریاد زدند.

موج جمعیت شرکت کنندگان در تجمع امروز بار دیگر به دنیا ثابت کرد که ملت ایران هیچگاه دست از حمایت و پشتیبانی خود از رهبری، نظام جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح آن بر نمی‌دارند و تا آخرین قطره خون خود برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروزی فلسطین اشغالی تلاش خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha