۲۵ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۳۴
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85443136
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان با تشریح اقدامات برای رفع محرومیت و تولیدمسکن به ویژه در روستاهای این استان، ارائه خدمات در شان روستاییان را گام جدی برای تحقق مهاجرت معکوس دانست و گفت: در ۲ سال گذشته در حدود ۲۰۰ روستا در استان مهاجرت معکوس داشته ایم.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه شنبه در دیدار کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: در حوزه‌های عمرانی، طرح هادی، مقاوم سازی مسکن روستایی، آسفالت معابر و احداث راه‌های روستایی در استان اقدامات شایسته ای انجام شده که نسبت به تمام دوره‌های گذشته برجسته است.

وی همچنین با اشاره به تلاش های انجام گرفته در استان طی 2 سال اخیر در همه بخش ها تاکید کرد: طی ۲ سال گذشته بیش از 120 هزار میلیاردریال به طرح‌های عمرانی استان تخصیص یافت و تغییر برخی شاخص‌ها نشان از کار مستمر و حجیم دارد.

استاندار کردستان با بیان اینکه اصلاح برخی قوانین برای رسیدن به رونق اقتصادی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب ضروری است، تولید مسکن و رفع محرومیت از مناطق روستایی را از اولویت های مهم این نهاد انقلابی در تحقق شعار سال عنوان کرد و یادآور شد: مجموعه بنیاد مسکن فعالانه و بدون واسطه از نهادهایی است که بیشترین خدمت را به محروم ترین قشر جامعه در ۴۵ سال گذشته ارائه کرده است.

وی بنیاد مسکن را بازوی توانمند دولت در توسعه مسکن روستایی و محرومیت زدایی اعلام کرد و ضمن تاکید بر توجه ویژه در شورای برنامه ریزی و کمیته‌های برنامه ریزی به این حوزه اظهارامیدواری کرد که همچنان امسال بهتر از سال‌های گذشته با همگرایی بیشتر و انسجام بهتر خدمت ماندگارتری به استان و مردم ارائه شود.

استاندار کردستان با اشاره به فعالیت‌های بنیاد مسکن در استان گفت: تحقق شعار سال با تولید مسکن، رفع کامل محرومیت روستاها و بسیج امکانات در این عرصه ضروری است چراکه حل مشکل مسکن محرومان از دغدغه‌های امام راحل و مورد تاکید رهبری است لذا تحقق این امر نیاز به تلاش، همفکری و برنامه عملی دارد.

در این دیدار مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان نیز گزارشی از عملکرد این بنیاد از بدو تاسیس تاکنون در زمینه های مختلف روستایی، شهری و برنامه‌های آتی اعلام کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha