اعضای مجمع هیات شطرنج گلستان برای انتخاب رییس جدید به تفاهم نرسیدند+فیلم

گرگان- ایرنا- مجمع انتخاباتی هیات شطرنج گلستان روز شنبه (۲۵ فروردین) برگزار شد اما به علت آرای برابر و به تفاهم نرسیدن نامزدهای تصدی‌گری این مسوولیت، رییس جدید انتخاب نشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مجمع که با حضور مهدی شکوری سرپرست نایب رییسی فدراسیون برگزار شد، اعضای مجمع ۲ بار آرای خود را به صندوق انداختند اما هیچ یک از نامزدها آرای لازم را کسب نکردند.

برای تصدی ریاست هیات شطرنج گلستان، احسان احمدی، مجید سعیدی و داود عامریون نامزد شده بودند.

براساس قانون و اساسنامه وزارت ورزش و جوانان، هر نامزد برای انتخاب شدن، باید نصف به‌علاوه یک رای اعضای مجمع را کسب کند که در این مجمع هیچ کدام از نامزدها موفق به اخذ آرای لازم نشدند.

برای انتخاب رییس جدید هیات شطرنج گلستان در دور دوم با کنار گذاشتن محید سعیدی، رقابت بین احمدی و عامریون برگزار شد که هر کدام از آنها ۱۱ رای ماخوذه را کسب کردند.

پیش از رای گیری دور دوم رییس مجمع و نایب رییس فدراسیون از ۲ نامزد خواستند به توافق برسند اما هیچ یک حاضر به توافق نشدند و با کسب آرای مشترک در عدد ۱۱ به کار خود پایان دادند.

خبرنگار ایرنا از حواشی این مجمع چنین گزارش کرد که مدیرکل ورزش و جوانان گلستان‌ که اعلام شد در ماموریت مینودشت حضور ‌داشته با بیش از ۳۵ دقیقه تاخیر خود را به جلسه رساند.

نماینده شهردار گرگان نیز به عنوان تام‌الاختیار حضور داشت اما به علت آنچه آگاهی نداشتن درباره نامزدها و نداشتن وجاهت قانونی برای رای دادن اعلام شد، جلسه‌ را ترک کرد.

این درحالی بود که شهردار گرگان بلافاصله نامه معرفی وی را برای حق رای داشتن اعلام کرد.

پرهام مقصودلو استاد بزرگ بین‌المللی شطرنج گلستان نیز بابت عجله برای شرکت در مجمع، محل برگزاری را اشتباه رفت و با موافقت اعضای مجمع و براساس قانون، دوران تصدی سرپرست ریاست هیات برای سه ماه دیگر برای سیدجواد حسینی مورد موافقت قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha