۲۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۰۹
کد خبرنگار: 844
کد خبر: 85443024
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«حمیدرضا کوهدار» معاون حوزه وزارتی وزارت علوم شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۰۹
کد خبر: 85443024
«حمیدرضا کوهدار» معاون حوزه وزارتی وزارت علوم شد

تهران- ایرنا- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر «حمیدرضا کوهدار» را به عنوان معاون حوزه وزارتی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، در بخشی از حکم انتصاب محمدعلی زلفی گل خطاب به حمیدرضا کوهدار آمده است: نظر به مراتب تعهّد، دانش، تجارب و روحیه تحول‌خواهی ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاون حوزه وزارتی منصوب می‌شوید. لازم است ضمن هماهنگی با مدیرکل حوزه وزارتی در تمشیت و پیشبرد امور و کمک به دستیابی به اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های آن دفتر هماهنگی و همکاری شایسته مبذول نمایید.

امید است با توکّل به خداوند سبحان و تلاش‌های جناب‌عالی و همکاران دفتر وزارتی، اهداف و سیاست‌های این وزارت در زمینه راهبری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فنّاوری بر پایه قوانین و سیاست‌های دولت و در چارچوب برنامه‌های ارائه شده اینجانب به مجلس شورای اسلامی تحقق یابد.

حمیدرضا کوهدار (زاده تهران _ ۱۳۶۱) دانش‌آموخته رشته مواد و متالوژی، عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران با مرتبه استادیاری است که از مهمترین سوابق اجرایی و مدیریتی وی می‌توان به مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علم و صنعت، مدیر ترویج و گفتمان‌سازی ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور، مدیر گروه اجرایی‌سازی اسناد ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، مشاور مدیرکل بورس سازمان امور دانشجویان اشاره کرد.

وی همچنین عضو هیات علمی برگزیده دانشگاه علم و صنعت در امور آموزشی، عضو بنیاد ملی نخبگان و دانشجوی نمونه کشوری بوده است.

پیش از این امین عبدالله‌زاده در این سمت قرار داشت که هم‌اکنون به عنوان مدیرکل پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم منصوب شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha