۲۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۴۵
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85442993
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۹۶ هزار نفر در خراسان جنوبی اسکان یافتند

بیرجند - ایرنا - مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی گفت: از ۲۲ فروردین تا ۲۴ فروردین ماه ۱۹۶ هزار و ۹۵۲ نفر در اقامتگاه‌های رسمی، غیررسمی و اضطراری این استان اسکان یافتند.

به‌ گزارش ایرنا از روابط‌ عمومی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی، هادی شاهوردی روز شنبه درباره آمار سفر و اقامت در تعطیلات عید فطر اظهار کرد: در این مدت تعداد اقامت‌کننده در اقامتگاه‌های رسمی استان در مجموع ۳۱ هزار و ۶۰ نفر بوده است.

وی افزود: میزان اقامت در هتل‌ها هزار و ۱۵۱ نفر، مجتمع‌های گردشگری هزار و ۹۸۶ نفر، مهمانپذیرها ۴۹۶ نفر و اقامتگاه‌های بوم گردی هفت هزار و ۳۴۸ نفر بوده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان جنوبی گفت: همچنین اقامت در طرح خانه مسافر ۷۶۱ نفر، زائرسراها ۱۶ هزار و ۲۷۵ نفر، اردوگاه‌ها ۵۴۱ نفر، مناطق نمونه گردشگری ۲ هزار و ۱۷۳ نفر و در مجتمع‌های بین راهی ۳۲۹ نفر ثبت شده است.

وی افزود: در این مدت میزان اقامت در اقامتگاه‌های غیررسمی ۱۵۸ هزار و ۷۵۰ نفر، اقامتگاه‌های اضطراری هفت هزار و ۱۴۲ نفر و اقامت در مجموع اقامتگاه‌های رسمی، غیررسمی و اضطراری استان ۱۹۶ هزار و ۹۵۲ نفر بوده است.

شاهوردی بیان کرد: از ۲۲ فروردین تا ۲۴ فروردین ماه تعداد کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری خراسان جنوبی ۶۵۴ هزار و ۱۵۵ نفر به ثبت رسیده است.

وی گفت: از این تعداد ۱۰۲ هزار و ۲۱۷ مورد بازدید از جاذبه‌های تاریخی، هزار و ۳۵۰ بازدید از جاذبه‌های تفریحی، ۱۱۷ هزار و ۱۰۸ بازدید از جاذبه‌های طبیعی، بازدید از جاذبه‌های فرهنگی ۵۳ مورد و نیز بازدید از جاذبه‌های مذهبی ۴۱۱ هزار و ۸۳۲ مورد بوده است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی شمار بازدید از موزه‌های استان در این مدت را ۳۵ مورد عنوان کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha