جشن ازدواج زوج‌های ارتش در تربت‌ حیدریه برگزار شد+ فیلم

تربت‌حیدریه- ایرنا- جشن پیوند آسمانی ۱۸ زوج سرباز وظیفه تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در تربت‌حیدریه روز شنبه و در آستانه روز گرامیداشت ارتش(۲۹ فروردین) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی ارتش جمهوری اسلامی مستقر در تربت‌حیدریه در این آیین گفت: این جشن ازدواج در راستای طرح لبیک ۲۱ یا امام خامنه‌ای که از سال ۱۳۹۶ در سطح تمامی یگان‌های نیروی زمینی ارتش آغاز شده است با پشتیبانی فرماندهی نیروی زمینی و همکاری عقیدتی سیاسی این تیپ برپا شد.

امیر سرتیپ دوم ستاد بختیار کرمی‌نیا افزود: این آیین با هدف ترویج ازدواج آسان و ایجاد فضایی شاد در محیط نظامی برگزار و به هر زوج یک تخته قالی به همراه یک دستگاه تلویزیونLED و کمک نقدی به مبلغ ۲۵ میلیون ریال اهدا شد.

همچنین وی در آستانه ۲۹ فروردین روز گرامیداشت ارتش گفت: آنچه امروز ضامن عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده، پیروی از ولایت‌فقیه و خط سرخ شهادت است.

کرمی‌نیا افزود: بر این اساس تکریم خانواده معظم شهدا وظیفه همه ماست زیرا مقام معظم رهبری فرمودند گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی اضافه کرد: وظیفه ارتش و نیروی زمینی حفظ و حراست از کیان میهن عزیز اسلامی است و در این راستا ضمن حفظ آمادگی رزمی و افزایش روز افزون توان دفاعی، گوش به فرمان ولی‌امر مسلمین آماده خلق حماسه‌های ماندگار هستیم.

حجت‌الاسلام جواد رحمانی رییس عقیدتی - سیاسی تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی ارتش جمهوری اسلامی مستقر در تربت‌حیدریه نیز در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: پارسال نیز در همین راستا جشن ازدواج ۲۵ زوج پرسنل وظیفه و پایور را فراهم آوردیم.

تیپ مستقل پیاده ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی مستقر در تربت‌حیدریه خرداد ماه سال ۹۰ از لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه‌(ع) خراسان جدا شد و از آن تاریخ ماموریت خود را به صورت مستقل انجام می‌دهد.

این یگان نظامی تاکنون هزار و ۵۲۰ شهید و افزون‌ بر سه هزار جانبار تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده‌ است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha