تکمیل طرح‌های نیمه تمام بهداشتی و درمانی بوشهر در اولویت سازمان مدیریت قرار گیرد

بوشهر- ایرنا- نماینده بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام بهداشتی و درمانی استان ضروری است و انتظار می رود مسئولان برای تکمیل پروژه‌های ناقص حوزه سلامت اهتمام بورزند و اعتبارات لازم را به موقع پرداخت نمایند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز شنبه در دیدار با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر اظهار کرد: تقسیم بودجه برای طرح ها باید بر اساس تعیین اولویت‌ها باشد به گونه ای که اگر یک طرح منافع عمومی دارد و مشکل مردم را مرتفع می کند باید به آن توجه ویژه ای شود.

وی افزود: مدیران باید بر اساس ظرفیت‌های استان در جذب گردشگر برنامه ریزی لازم را داشته باشند و توسعه زیر ساخت‌ها، فراهم کردن امکانات، احداث هتل و توجه به سواحل می تواند به توسعه گردشگری استان کمک نماید.

نماینده بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه داشتن راه‌ و جاده‌ مواصلاتی مناسب و ایمن حق مردم است، ادامه داد: توسعه و ایمن سازی زیر ساخت‌های حمل و نقل جاده ای می تواند در کاهش تصادفات و توسعه اقتصاد استان نقش داشته باشد.

حسینی بوشهری بیان کرد: جذب خیرین و سرمایه گذاران داخلی و کشور های همسایه مستلزم ایجاد انگیزه، فراهم کردن شرایط و اعتماد سازی می باشد که باید در اولویت مدیران قرار بگیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha