افزایش رضایت مردم مهمترین اولویت برنامه ‌های آبفا بوشهر است

بوشهر- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: افزایش رضایت مردم مهمترین اولویت برنامه ‌های این شرکت است گه در گام نخست موفق به کسب گواهینامه ISO 9001 شده‌ایم.

ابوالحسن عالی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 معروف‌ترین استاندارد مدیریتی در جهان است که در سال ۲۰۱۵ ویرایش جدید (پنجمین نسخه) آن توسط سازمان بین المللی استانداردها ارائه شد.

وی بیان کرد: مبنای استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 استانداردهای بین المللی بوده و بر همین اساس مورد استقبال عمده کشورها قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: با اجرای فرآیندهای سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 توانایی ارائه خدمات مستمر به مشترکین با رویکرد افزایش سطح رضایتمندی آنان فراهم می شود.

عالی ادامه داد: هدف نهایی از اجرای این استاندارد بین المللی، یکسان سازی ساختار سیستم های مختلف مدیریت کیفیت برای خدمات رسانی مطلوب‌تر است.

وی تصریح کرد: بکارگیری یک سیستم مدیریت کیفیت برخوردار از استانداردهای جامع و بین المللی یک تصمیم راهبردی و استراتژیک است که در شرکت آبفا استان بوشهر با تلاش مدیران و کارشناسان بخوبی محقق شده و این رویکرد بستر و زیرساختی مهم برای توسعه پایدار محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: سیستم مدیریت کیفیت امری مهم برای برآورده سازی مستمر الزامات و پرداختن به نیازها و انتظارات آینده است که با استقرار این سیستم افزایش پویایی، اصلاح، بهبود، نوآوری و خلاقیت در انجام کارها بخوبی محقق می شود.

وی عنوان کرد: از دیگر مزیت‌های برجسته سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 می‌توان به افزایش بهره وری و مزیت رقابتی، تعیین دقیق مسئولیت های سازمانی، بهینه کردن فرآیندها، کنترل مناسب مستندات، بهبود ارتباط با کارکنان و مشتریان، فراهم سازی سیستم ارزیابی جهت بهبود مستمر، کاهش هزینه ها و افزایش سطح رضایت مشتریان اشاره کرد.

عالی عنوان کرد: در ارائه گواهینامه ISO 9001 به شرکت آبفا استان بوشهر تمام فعالیت‌های این شرکت در حوزه آب و فاضلاب مورد بررسی قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha