۲۵ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۰۷
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85442363
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تقاطع غیرهمسطح حرم عبدالعظیم و بزرگراه آوینی بارونمایی از ماشین آلات سنگین افتتاح می شود

شهر ری - ایرنا - افتتاح تقاطع غیرهمسطح حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و بزرگراه شهید آوینی با رونمایی از ناوگان ماشین‌آلات سنگین در یکصد و شانزدهمین پویش امید و افتخار انجام می شود.

به گزارش ایرنا ،پروژه «تقاطع غیرهمسطح دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) شامل احداث یک دستگاه پل رفت و برگشت (با طول ۷۲ متر و عرض ۱۵ متر) در امتداد خیابان شهید زهره‌وند بر روی بزرگراه شهید آوینی است که به همراه اجرای رمپ دسترسی غرب به شمال و لوپ دسترسی شمال به شرق تقاطع، باند جنوبی بزرگراه شهید آوینی به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) را امکان‌پذیر می‌سازد.

قرار است امروز تا قبل از ظهر با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران ، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران ، فرماندار و مسئولان شهری شهرستان ری این تقاطع غیر همسطح افتتاح شود.

شهردار منطقه ۲۰ تهران (شهر ری) گفت: پل دسترسی بزرگراه شهید آوینی به ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم امروز شنبه به بهره برداری می رسد.

تقاطع غیرهمسطح حرم عبدالعظیم با بزرگراه آوینی بارونمایی از ماشین آلات سنگین افتتاح می شود

رضا شنگی افزود: یکی از برترین پروژههای شهری بهره برداری از پل دسترسی بزرگراه شهید آوینی به ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام است که با هدف سهولت ایمنی و کوتاه شدن مسیر دسترسی زائران آن مرقد مطهر در اولین ماه از سال جدید با حضور شهرداری تهران به بهره برداری می رسد.

در همین حال ، هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهردار تهران پیشتر درباره جزییات افتتاح پروژه‌های عمرانی امروز شنبه- ۲۵ فروردین ماه- گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح حرم حضرت عبدالعظیم (ع) با بزرگراه شهید آوینی با هدف تکمیل دسترسی‌های جنوبی حرم مطهر همزمان با پویش امید و افتخار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به تکمیل پروژه مسیرهای دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، از کاهش ۷.۵ کیلومتری پیمایش‌های اضافی در پهنه جنوبی منطقه ۲۰ و تعدیل بار ترافیکی بافت جنوبی حرم در پی افتتاح این پروژه ۱۲۱ میلیارد تومانی خبر داد.

حق‌بین در ادامه به رونمایی از ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین همزمان با افتتاح پروژه مذکور اشاره کرد و افزود: نوسازی ناوگان معاونت فنی و عمرانی به ارزش ۱۴۱ میلیارد تومان مشتمل بر ۲۰ دستگاه تریلر کشنده جهت حمل مصالح به منظور تولید آسفالت بخش دیگری از پویش امید و افتخار شنبه آتی است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در پایان، افتتاح نخستین پروژه سال ۱۴۰۳ حوزه عمرانی شهرداری تهران در پهنه جنوبی پایتخت را به فال نیک گرفت و فعالیت مستمر کارگاه‌های متعدد عمرانی را نویدبخش افتتاح‌های پیاپی برای خدمت‌رسانی مطلوب‌‎ به شهروندان در سال جدید برشمرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha