۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۳۶
کد خبر: 85442182
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

داوری بازی استقلال و آلومینیوم بدون مشکل بود

اراک-ایرنا- سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: داوری بازی آلومینیوم و استقلال مشکلی وجود نداشت و به نظر می‌رسد داوری به درستی کار خود را انجام داده است.

به گزارش ایرنا، سید «مجتبی حسینی» روز جمعه بعد از بازی آلومینیوم اراک و استقلال در جمع خبرنگاران بیان کرد: تیم‌های آلومینیوم و استقلال، سازماندهی شده کار دفاع را انجام دادند و بازی بیشتر در میانه زمین بود و مشکلی در داوری وجود نداشت.

وی با اشاره به این نکته که بازیکنان آلومینیوم آمادگی لازم را برای بازی نداشتند، عنوان کرد: زمان کافی برای ایجاد آمادگی جسمانی در اختیار نبود و باتوجه به فاصله کم بازی قبل با بازی امروز امکان ایجاد آمادگی کامل وجود نداشت.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک خاطر نشان کرد: آلومینیوم نیمه اول بازی خوبی نداشت و تعدادی اشتباه به وجود آمد که استقلال طبق روش خود از اشتباهات حریف به خوبی استفاده می‌کند.

حسینی ادامه داد: نیمه دوم بازی مناسب‌تری ارائه و شرایط برای آلومینیوم بهتر شد، اما باتوجه به اینکه استقلال فرصتی در اختیار حریف قرار نمی‌دهد نتیجه دلخواه حاصل نشد.

بیشتر بخوانید:

فیلم|حال و هوای ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک پیش از بازی آلومینیوم و استقلال

فیلم|حضور بانوان اراکی در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک

تیم فوتبال آلومینیوم اراک عصر امروز در هفته بیست و سوم لیگ برتر میزبان استقلال تهران بود که این بازی را با نتیجه یک بر صفر به حریف خود واگذار کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha