۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۰۷
کد خبر: 85442057
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کشتی آزاد قهرمانی آسیا؛

ابوذری و وفایی‌پور برنزی شدند

۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۰۷
کد خبر: 85442057
ابوذری و وفایی‌پور برنزی شدند

تهران- ایرنا- هادی وفایی پور و حسین ابوذری با غلبه رقبای خود در کشتی آزاد قهرمانی آسیا به مدال برنز اوزان ۸۶ و ۷۴ کیلوگرم رسیدند.

به گزارش ایرنا، رقابت فینال و رده بندی اوزان ۶۱، ۷۴ و ۸۶ کیلوگرم در حالی عصر امروز در بیشکک قرقیزستان برگزار شد که نمایندگان کشورمان ۲ مدال برنز را بدست آوردند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم حسین ابوذری در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر ظفربک اوتاخانوف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۱ یونگ نام سو از کره شمالی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ابوذری در این مرحله مقابل کوتا تاکاهاشی دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۵ بر ۲ سیرباز تالگات از قزاقستان را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.

در وزن ۸۶ کیلوگرم هادی وفایی پور در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر ینگ ووتی ازکامبوج را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب عظمت دولتبیکوف دارنده مدال برنز جهان از قزاقستان شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، وفایی پور به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر لی پیلونگ از چین را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۶۱ کیلوگرم رضا اطری در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۴ از سد کایسی تانابه از ژاپن گذشت وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر صفر جمشید شریف اف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل تایربک ژولماشبک اولو دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از قرقیزستان با نتیجه ۱۱ بر ۷ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. اطری در این دیدار مقابل کوم چول ری از کره شمالی با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست خورد و پنجم شد.

دقایقی دیگر امیر حسین فیروزپور و امیر حسین زارع در فینال اوزان ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم برای کسب مدال طلا به روی تشک خواهند رفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha