۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۴۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85442007
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بدمینتون زنجان در رخدادهای ملی پررنگ  تر از گذشته حضور می یابد

زنجان - ایرنا - رییس هیات بدمینتون استان زنجان با بیان اینکه با پتانسیلی که در بدمینتون استان وجود دارد به طور قطع یکی از هیات های پرافتخار استان در سال ۱۴۰۳  خواهد بود گفت:تلاش می شود که در سال جاری در اغلب رده های سنی آقایان و بانوان در مسابقات کشوری و بین المللی حضور پررنگ داشته باشیم.

غلامرضا باقری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اولین اردوی تیم ملی پسران زیر ۱۵ سال بدمینتون کشوری در سال جدید به میزبانی زنجان از هشتم تا دوازدهم فروردین سال جاری در آکادمی هیات بدمینتون استان زنجان برگزار شد .

وی اضافه کرد: در نهایت ۲ نفر بازیکن اصلی برای بازی‌های آسیای میانه انتخاب شدند که برای کسب نتیجه برتر به مسابقات آسیایی اعزام می شوند.

به گفته این مسوول ورزشی ،تیم ملی نوجوانان پسر ایران خود را برای حضور در مسابقات بدمینتون آسیای میانه در کشور ازبکستان اوایل خرداد ماه ۱۴۰۳ آماده می‌کند.

رییس هیات بدمینتون استان زنجان خاطر نشان کرد: شکوفا کردن استعدادها و بازگشتن به دوران اوج بدمینتون استان از سیاست های هیات بدمینتون در سال جاری خواهد بود و در این مسیر حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان می تواند راه را هموارتر کند.

وی اضافه کرد: در صورت حمایت و حضور حامیان مالی قویتر در استان می توان به حضور تیم بدمینتون استان در لیگ ۲ و دسته یک کشوری سال آینده امیدوار بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha